Muumi maraton telkkarissa on kolonialismia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tasavallan presidentti näyttää itse mallia kuinka tärkeää lukeminen ihmiselle on ja olisi.
Lukeminen on kehittävää, hyvä harrastus, opettavaista ja laajentaa näkemyksiä sekä lisää kielellisiä taitoja.
Hyvää kirjaa lukiessasi voit nähdä tapahtumien kulun ja kadota täysin uuteen maailmaan kirjailijan luoman teoksen myötä.

Eivät lue koska heiltä ei jää somelta siihen aikaa. Äänikirja on passiivista lukemista vastoin kun se että itse lukisi.
Lukemisen taito on hukattu siinä missä manuaalinen kynällä kirjoittaminenkin.

Eivät lue koska heiltä ei jää somelta siihen aikaa. Äänikirja on passiivista lukemista vastoin kun se että itse lukisi.
Lukemisen taito on hukattu siinä missä manuaalinen kynällä kirjoittaminenkin.
Olen aina ollut lukutoukka. Eläkeläisenä olen jo oppinut hieman painamaan jarrua. En osta enkä lainaa kirjoja.
Pidän lukutaukoja. Olen lukenut paljon kirjoja monilla kielillä.
No mitä olen oppinut? En yhtään mitään tämän palstan kriitikoiden mielestä.
Olimme kerran vierailemassa kesämökkikuntamme ystäväpariskunnan luona. Pahoittelin maailmanmatkaajalle, että olen reissanut melko vähän. Hän lohduttaen kertoi tarinan savolaismiehestä, jonka elämän ainut pidempi matka oli Kuopion torille. Mies jaksoi kertoa samaa tarinaa monessa paikassa lukemattomia kertoja ihmisille. En tiedä miksi tämä hauska tarina juolahtaa usein mieleeni ja saa hymyn karehtimaan suupieliini.
Ei runsas lukeneisuus mitään auta, kun dementia iskee täydellä volyymilla. Elämään pitää suhtautua sietämättömällä keveydellä. Olen onnellinen, kun olen sentään älynnyt pysytellä vain tällä palstalla. Kirjoittaminen on aikaa vievää ja viheliäistä puuhaa. Rahaa se ei tuota ollenkaan, ja palkaksi saan vain riesakseni ison lauman pyllykärpäsiä.

Yhteistyössä