S
sire
Vieras
Onko kellään tuota muumiläppäriä?meinasin juuri 5 v täyttäneelle pojalle lahjaksi..kokemuksia,kiitos =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Luuta-Lempi:Ihan kiva, mutta ku lapset äkkiä hoksaa että muumipeikon saa sanomaan "PerSus" ku painaa nopeesti perhonen ja susi -nappeja peräkkäin!:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja Luuta-Lempi:Ihan kiva, mutta ku lapset äkkiä hoksaa että muumipeikon saa sanomaan "PerSus" ku painaa nopeesti perhonen ja susi -nappeja peräkkäin!:attn:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:meille tulee 5v:lle jolla vaikeuksia oppia numeroita ja kirjaimia. ajateltiin että noitten harjoitus tehtävien lisäksi olis hauskempaa treeniä. ja itse sellaista toivoi
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:meille tulee 5v:lle jolla vaikeuksia oppia numeroita ja kirjaimia. ajateltiin että noitten harjoitus tehtävien lisäksi olis hauskempaa treeniä. ja itse sellaista toivoi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tinni:meille tulee 5v:lle jolla vaikeuksia oppia numeroita ja kirjaimia. ajateltiin että noitten harjoitus tehtävien lisäksi olis hauskempaa treeniä. ja itse sellaista toivoi
Parempi "peli" olisi Ekapeli. Netistä ladataan ja toimii (olikohan se jyväskylän) yliopiston "alaisuudessa". Meillä ekaluokkalainen harjoittelee kirjaimia sen avulla (ekaeskarin) Löytyy myös matikka versio. Tai sitte ne tietokoneelle tarkoitetut eskaripelit. Tuo muumiläppäri on aika turha kapistus
Alkuperäinen kirjoittaja murmelix:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tinni:meille tulee 5v:lle jolla vaikeuksia oppia numeroita ja kirjaimia. ajateltiin että noitten harjoitus tehtävien lisäksi olis hauskempaa treeniä. ja itse sellaista toivoi
Parempi "peli" olisi Ekapeli. Netistä ladataan ja toimii (olikohan se jyväskylän) yliopiston "alaisuudessa". Meillä ekaluokkalainen harjoittelee kirjaimia sen avulla (ekaeskarin) Löytyy myös matikka versio. Tai sitte ne tietokoneelle tarkoitetut eskaripelit. Tuo muumiläppäri on aika turha kapistus
Löytyy googlella Lukimat hakusanalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meijen 4v sai viime vuonna lahjaksi. Rasittava laite vaikka lapsi tykkääkin...