muumimukeista kysymystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumiiomuki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muumiiomuki

Vieras
Ostin eräästä erikoisliikkestä kaksi pakettia näitä Tove Janssonin rillimukeja, eli yhteensä 12. Aattelin, että jos kävis tuuri ja siellä olis jossain sisällä ne rillit. No yllätys oli iso kun kaikissa oli. Eli 12 kpl tommosia nyt sain. Oliko sitten ihan käsittämätön tuuri vai mikä lie tilanne.

Nyt kaveri sitten tarjoutui ostamaan nuo 500 eurolla!!!! Sanoin, että pitää harkita. Öö voisin myydä kaverille vähän alennuksella, mutta onko tuo ok hinta. Sinällään mulle kyllä sopis, koska maksoin noista ite vaan 70 euroa...

Juu tiedän että vaikuttaa ihan höpöjutulta, mutta tuo on tuollainen ihmekauppa, josta ennenkin tullut ostettua kaikkea vähän kummallista. Joskus hyvässä mielessä, joskus huonossa. Mutta siis ihan aitoja oli ja niissä on tarrat ja Unicefin lappu.

Itte en mitenkään keräile noita mutta ihmettelin kun nuo oli siellä muiden mukien joukossa. Ostin sitten kun aattelin että on tohon hintaan todella kivoja. Mutta yllätyin sitten kotona...

Siis itse luulen, että nuo on jotenkin vahingossa päätyneet sinne missä ne oli. Enempää siellä ei niitä ollutkaan. 6 löysin ja sitten kaivoin koko "kasan" ja löysin vielä toisen pakkauksen.

Oon tosta kaupasta joskus kauan sitten ostanut jotain lautasia. Sitten yksi mun miehen kaveri katteli niitä ihmeissään ja totes, että ne on itä-saksalaisia lautasia 60-luvulta. No niillä nyt ei mitään ihmeempää arvoa ollu, mutta hassu juttu sinällään. Ei tuu meinaan Prismoissa vastaan semmosia :)

Ihan on höpöjuttua tämä nyt :) Mä ostin juuri kyseisiä mukeja ja maksoin kuudesta mukista 180e + postikulut. Ei ole olemassakaan erikoiskauppaa joka myisi tuohon hintaan :)

Mut aika hyvä yritys aapee, tosin ois kannattanu kattoa että mitä ne mukit maksaa :D
Ei taida tukustakaan saada niitä tuohon hintaan :laugh:

No en kerro kaupan nimeä kyllä, paikalliset tietää kyllä. Ja ei siellä ees oo enää niitä mukeja. Mutta sanotaan nyt että tämmöinen halpahallin ja sitten hiukan kummallisen liikkeen välimuoto L-Uudellamaalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;29446286:
No en kerro kaupan nimeä kyllä, paikalliset tietää kyllä. Ja ei siellä ees oo enää niitä mukeja. Mutta sanotaan nyt että tämmöinen halpahallin ja sitten hiukan kummallisen liikkeen välimuoto L-Uudellamaalla.

muuten hyvä mutta noita ei myydä muuta kuin tietyissä kaupoissa joten ei voi olla tuollaisessa

Vuan eikös trokareita ja hamstraajia vituta, kun toiset ostaa Toven juhla -mukin rilleillä ja ilman rillejä esim. loppuvuodesta ihan normaaliin hintaan?? :D Jotku reppanat maksaneet siitä jo satasen... hahah!!

Yhteistyössä