Muut, jotka katto meidän häät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justjuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justjuu

Vieras
Ihan ihmeellistä se morsiamen ryöstö touhu... Voi olla, että oon lapsellinen, mutta kiitos ettei meidän häissä alettu osotella pyssyillä ja huudeltu, että "kohta se kuolee" kun joukossa oli lapsiakin... Olisin kyllä sanonut pari valittua sanaa, vaikka se olisikin tehnyt musta pellen...

No itse asiassa, mun mielestä, jos aseita ois tahtonu käyttää, se olis pitäny olla leikkimäisemmin eli vaikka punaset vesipyssyt. Ja muutenkin se "kuolee" kohta särähti munkin korvaan tosi pahasti.

Mut sitähän se sanoi hääparikin, et meni niin överiksi, et oli jo hauskaa. Joten tärkeintä, et itse tykkäsivät. Silti mäkin kiitollinen, et meidän häissä ei sitä noin tehty. :D

kiinnitin itse huomiota ihan samaan, aika pahasti ylitti mun mielestäni hyvän maun rajat. häät on kuitenkin iloinen tapahtuma, niin pitääkö edes leikillään pyssyjen kanssa huitoa tai puhua morsiamen kuolemasta.

Mulla kanssa kävi pahasti korvaan tää "Muuten se kuolee" kohta ohjelmassa! Omissa häissä oli myös morsiamen ryöstö ja se oli mahtavaa! =) . Porukka tuttuja miehiä tuli ja kaappasi ja kantoi juosten pihalle ja mä pelkäsin putoavani :laugh: . Mutta onneksi en kuitenkaan pudonnut :)

Todella mautonta "tai Riikka kuolee!" - ylitti kaikki hyvän maun rajat! Eikä todella ollut yhtään hauska tai viihdyttävää katsottavaa. Morsian seisoo sateessa ja joku sulhasen muka-hauska ääliö veli uhoaa pyssyn kanssa... Hauskaa? No ei toden totta. Tuli lähinnä mieleen joku skitso kouluammuskelija siitä veljestä... hrr...

Olen itse ollut häissä, joissa morsiamen ryöstö oli yksi ohjelmanumero; ryöstäjillä oli naisten nylonsukat päässä ja he ryöstivät morsiamen baananeilla "uhaten" - morsian vietiin läheiseen ravintolaan, jossa häntä varten oli tilattu lempidrinkkinsä valmiiksi odottamaan ja kaaso seuraksi. Morsiamella oli hauskaa! Sulhanen sai suorittaa jonkun hänelle annetun tehtävän sinä aikana. Tässä oli mielestäni tyyliä. Tuo Riikan kohtelu oli suorastaan agressiivista!