Muutama kysymys sektiosta toipumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "taina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"taina"

Vieras
Sektiosta on 2 viikkoa ja muuten olen toipunut hyvin, mutta välillä on jotain ihme tuntemusta, sellasta pistävää /vihlovaa "kipua" tossa noitten luitten vieressä.. onko ne nyt suoliluut? jotka tuntuu tuossa kummallakin puolella (ja joillakin näkyy, mulla ei :D).

Välillä, varsinkin jos istun johonkin matalalle esim wc-pöntölle niin tuntuu sellasta samanlaista painontunnetta alapäässä, kuin silloin kun vauva pyöritteli päätään kohdunsuulla. Ei siis kuitekaan yhtä kovaa mutta jotain sellasta kuin siellä joku painaisi.

Ja sitten kaikista tyhmin kysymys, mistä johtuu että jälkivuodossa on pieniä ilmakuplia? :D

No niin jos joku osaa vastata mitä nuo asiat ovat niin kiva :)

Hei,
ilmakuplat taitaa vaan olla ilmakuplia :) :)

mulla itsellä esikoinen leikattiin ja kuopus tuli alateitse ja tuota suoliluun/häpyluun "kipua" jatkui ainakin neljä kuukautta! Aamuyöstä se oli usein niin paha etten löytänyt hyvää nukkumisasentoa --- kyllä se ensi vuonna se elämä taas maistuu :) :) ANNA KROPAN PARANTUA :)

Kuulostaa ihan normaalilta. Ilmakuplat on varmaan siellä kohdussa olevaa ilmaa, joka tulee samalla ulos. Ilmaahan joutuu tosi paljon mahan sisälle, kun se avataan.
Noi tuntemukset kuulostaa normaaleilta kun eivät ole kivuliaita. Pienentyvä kohtu ja leikkausarvet hakee omaa paikkaansa. Jumppaa kevyesti SYVIÄ vatsalihaksia heti kun pystyt ja kans niitä alapäänlihaksia.

2 viikkoahan on tooosi lyhyt aika. Mulla oli tuntemuksia alavatsalla vielä puoli vuottakin sektiosta, siis kiristyksiä, vihlaisuja ja muita outouksia. Vuoden päästä ei muistaakseni ollut muuta kuin ihon tunnottomuutta jäljellä.

Yhteistyössä