Muutama kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saisiko neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saisiko neuvoja

Vieras
Missä vaiheessa raskautta teillä alkoi paino nousta ja keho muuttua?
Mitä ensimmäisellä äitiysneuvolakäynnillä tapahtuu?
Milloin on ensimmäinen ultra?

1. Heti
2. Soita neuvolaan ja kysy. Yleensä täytellään tietoja ja kysellään ruokatottumuksia sun muuta. Tutkitaan pissa, paino, verenpaine, hb. Ehkä kuunellaan sydänääniä jos viikkoja tarpeeksi.
3. Riippuu kunnasta.

Onnea raskauteen.

Mulla ei paino nossu kun aivan lopussa vähän. Kroppa muuttu aika vähän lukuunottamatta kasvavaa mahaa. Ei ollu turvotuksia eikä kuppikokokaan kasvanu ku yhellä joskus lähellä synnytystä.
Ekalla neuvolareissulla täytettiin miljoona paprua, paino, verenpaine ja esitteli neuvolan tilat. Sain matskua kotiin. Kesti tunteroisen. Ekakerralla ei ollu pissakoetta eikä verikoetta. Tuo vaihtelee.
Eka uä oli mulla niskapoimu sielä rv 12.

mulla eka neuvolakäynti oli jo viikolla 9 . juteltiin paljon, täytettii papruja, tutkittiin pissa hb paino ja verenpaine. otettiin kyllä muistaakseni myös verikoe mistä selvitettiin veri ryhmä ja onko hiv pos.

ultra viikolla 10+2 (laskettujen päivien mukaan 11+4) ja noitten laskettujen mukaanhan ajat tietty tuli alussa, sen takia oli niin ajoissa.

Painoa tuli paljon, ennen ekaa neuvolaa jo 3kiloa, ja loppuun mennessä 32 kiloa, sairaalaan jäi kymmenen kiloa, tosi turvoksissa olin lopussa kun paineet vaan nousi ja nousi.

Yhteistyössä