Muuten, tuli vaan mieleen vaikka tää on vanha juttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mä tuossa talvella kävin kauppaa yhden palstalaisen kanssa vanhoista tuplarattaista, myin siis hälle ne. Sanoin sillon että niitä ei ole käytetty aikoihin, etten tiedä missä jamassa ne on. Ne oli kuitenkin vuoden 06 Brio Twinetet, musta-punaiset.
Sitten sovittiin et hän maksaa mulle sen 100e niistä, ja maksoikin.
Mä olin viemässä niitä matkahuoltoon, kun huomasin et naapurin kissa oli päässy meidän varastoon ja repinyt niitä istuinosia.
Lähetin viestin ja kerroin, että ne on vähän riekaleina, että voin palauttaa rahat koska en kehtaa lähettää niitä rattaita. Hän kuitenkin halusi ne, koska oli edulliset rattaat, pistin ne sitten menemään.
Seuraavana päivänä rattaat oli perillä ja tämä toinen osapuoli lähetti mulle kiukkuisen viestin, huonot rattaat jne, miten mä kehtaan niitä lähettää hänelle. Mä sanoin että voin palauttaa rahat, ja pyytelin anteeksi koska en etukäteen tiennyt niiden olevan riekaleiset. Mä sit palautin 80 e rahoista ja hän piti rattaat.
Oliko tää teistä ok?

no jos kissa ois rattat pilannu niin oisin sanonu kuin pahassa kunnossa ne on ja jos ne vastapuolelle kelpaa jollain titeyllä summalla niin laitan menemään ... ehkä voisin kumminkin kuvan laittaa enne lähetystä...

Mun mielestä olis ollut reilua että sä olisit saanut ne rattaat takaisin itelles. Kuitenkin tarjouduit palauttamaan koko kauppasumman. Ei sen kyllä mun mielestä noin olis pitänyt mennä :/ Meinaan että tuli tosi halvat rattaat jos ne nyt sitten tavallaan maksoikin vaan 20? :o oli rikki tai ei, saahan niihin ommeltua uudet päälliset.

No aika hölmöö mu mielestä tommoseen alistua. Ite oisin lähettäny kuvan ja kysynä et haluaako edelleen ja jos halus ni sit ois ollu sillä selvä enkä ois kuunnellu kiukkuiluviestejä.Itsehän se ne riekaleiset halus

No, jotenki tuntuu et jouduit antamaan liian halvalla. Tuskin se 20 ? korvas edes rahtikuluja. Kun kerran ennen lähettämistä kerroit, et vaunut on rikki ja hän silti halus ne.

Mä en nyt oikeen tiiä... halvalla myit. Riippuu tietysti siitä miten paljon kissa oli niitä repinyt ja oliko mahdollisesti pissinytkin... Ei kai sentään?

Mutta siis tuplarattaat, noinkin uudet, toi 100e jo oli pilkkahinta! Mä aikoinaan etsin käytettyjä tuplia ja pari vuotta vanhoista käytetyistä pyydettiin ainakin tuplasti enemmän, ja tästä on jo jokunen vuosi aikaa. Lopulta isovanhemmat hankkivat käytetyt rattaat, kun saivat niin "edullisesti". Maksoivat puolitutulle 100e -osoittautui, että vaunut oli ainakin 10 vuotta vanhat. Oli vanhanmalliset pyörätkin, ei edes ilmakumit, eikä tullut koppaosaa mukana. Uudet jouduin hankkimaan. Onneksi kävi lopulta niin, että alkuperäinen myyjä joutui samalla hinnalla rattaansa ostamaan takaisin ;)

Noh, se on ollutta ja mennyttä. Oli tuossa talvella muutenkin niin kurjaa, etten jaksanut enää yksistä rattaista alkaa naukumaan vaan suosiolla pistin ne rahat hänelle :( mulla oli vielä yövuorot sillon, niin en todella kaiken muun paskan (ero jne) jaksanut alkaa tappelemaan yhestä satasesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Noh, se on ollutta ja mennyttä. Oli tuossa talvella muutenkin niin kurjaa, etten jaksanut enää yksistä rattaista alkaa naukumaan vaan suosiolla pistin ne rahat hänelle :( mulla oli vielä yövuorot sillon, niin en todella kaiken muun paskan (ero jne) jaksanut alkaa tappelemaan yhestä satasesta.

höh. kurjasti teki se ostaja, ei kiva tyyppi ei, mutta monet tekee rahapulassa mitä vaan.
sinä et tehnyt mitään väärin. harmi, että hävisit jonkin verran. olisi sun pitänyt saada niistä edes sen 50 euroa

Yhteistyössä