Muutin mieleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taidat olla;Titta amatööri näissä lemmenleikeissä.Jos saat
jotain ""pientä"" eteen ja h-vetää sinua peräpeiliin.Tässäkö
nautintosi.
Hellyyden maksimointiin tulee uusia uloittavuuksia kun
otat mukaan,7 pientä kääpiötä.Pari panee sinua korviin ja 2
sieraimiin ja vuoro vaihtuu aina orgasmiin.Ainoa propleema
on kun seuraavaan vuoroon tulee ainastaan 3 pientä.
EI hätää suuri suu jäi ilman,siinä apu kait 3 pientä
kääpiötä pystyy,silloin,tällöin,kissalle kermaa suuhun
suikkaamaan.

kateellinen. Jälki orgasmeja koskaan kokematon, tahattomista orgasmeista puhumattakaan. Titan kertomus voi olla satua, mutta kyllä minä saan orgasmin joskus kun imen miestäni, saan myös jälkiorgasmeja joskus. Puhumattakaan niistä toistuvista orkuista kun rakastellaan ja miehelläni on iso. Titta, på tv liikaa, siinä olen samaa mieltä. Väritettyä tarina on joiltakin osin. Ontuu siinä kun on turvoksissa pillu ja oma mies ei tunnu. Mulla kun on pillu nainnista turvonnu niin hyvä jos sinne mahtuu enää pikkurilli.

Mulla on niin iso mulkku josta ei ole iloa ilman tiputusta.
Aina, kun ottaa eteen, menee taju, ellei ole verihera suoneen vuotamassa. Vähän noloo raahata joutsenta yhdenillan heiloille, mutta mnkäs tet. Onneksi naiset rakastavat isokyrsäisiä reppanoita.

Tippurikin oli ja meni. Töölöön en mene, siellä asuu Kuppa.

Ei nyt ihan nuolemisesta, mutta nakutanssin aikana otti eteen ja hetken kuluttua laukesin. Onneksi ehdin kääntää sen verran sivuun, että ruiskaukset meni lattialle, eikä daamin vatsalle.

Heipä hei iloiset Titat ja tittojen ukot.
Avioliitossa tai kestoparisuhteessa voi kokeilla vieraspanoja yhteisen sopimuksen pohjalta. Näissä on kuitenkin se tosiasia olemassa, että alkuperäinen kumppani jää vähitellen merkityksettömäksi. Titta todisteli. että koolla on väliä. Mikäli tulisi tiukka valintatilanne - alkuperäinen mies / isokalumies- arvaan kumpaan Titta päätyisi.
Kokeilimme mekin kerran ylimääräistä miestä yhteisessä vuoteessamme. Käsittääkseni jokasuhteessa suunnilleen samankokoinen minun kanssani. Toisaaltaan kiihottavaa, toisaaltaan yököttävää. Parinkymmenen vuoden ns. yhteinen puhtaus menetettiin. Kuumaa kesää. VV.

Hyvä Titta.

Olisko kannattanut jättää ne kesäkurpitsat salaattiin, eikä levittää vittuas piloille. Pyydä seuraavaks miestäs työntään sinne vaikka koko käsi, tai jalka jos se ei riitä. Naisen vagina on keskimäärin 10-15 cm pitkä, joskin venyvä- että mietihän onko vika miehes kullissa, vai sun kuminauhapimpissä.

Siinä tapauksessa että tarinas on keksitty, niin lähettäisit noita juttujas mieluummin vaikka Jalluun- lukijaryhmä olis ainakin kohdallaan. Säälittävät, hikiset, vanhat miehet.

Lämpimästi sinun.

Yhteistyössä