Muutossa pulmia..onnistuukohan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o-ou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o-ou

Vieras
Ollaan miehen kanssa erottu, mies muuttaa pois, mutta ongelmana on se että mies ehti maksaa ensikuun vuokran mitä vaatii minulta ja takuuvuokraa kämpästä itselleen mitkä siis maksoi itse kun tähän muutettiin.
Olen työtön! Maksaakohan sossu tähän sen takuuvuokran ja miten lie tuon vuokran laita? huoh...tämä on ihan arsesta.

Miten noista ihmisistä tulee niin pässejä eron tullessa? Eiköhän se takuuvuokra nyt ole maksettu teidän yhdessä olo aikana. Sä oot varmaan maksanu jotain muuta sillä "sun" rahalla. Eli mun mielestä toi takuuvuokra pitäis olla sillä selvä. Ja miten se mies on sen ens kuun vuokran maksanu itekseen? Tuliko ero niin puskista ettei tienny vielä sitä maksaessaa muuttavansa pois? Sossuun en osaa ottaa kantaa, ite yrittäisin kyllä sopia ne asiat ilman sossuja.

Aluksi oli päätös et muutan pojan kanssa pois mutta se muuttui ja sillä aikaamies oli ehtinyt maksaa vuokran. Takuuvuokran mies maksoi omasta pussista joten kyllähän se miehen rahaa on ja haluaa sen että voi maksaa uudesta kämpästä sen takuuvuokran..

Mä lupaisin maksaa ens kuun vuokran takas jos/sitten kun saisin asumistuen ens kuulle. Takuuvuokrasta sanosin et maksan vähitellen mitä pystyn. Ei ne ehkä sossusta sitä maksa kun se kuitenki on jo maksettu.

Se takuuvuokrahan palautuu muuton jälkeen tilille, kun asunto on todettu virheettömäksi... jos tulee sinun tilille, niin palautat tietysti miehelle, mutta muutenhan se palautuu hänen omalle tililleen, jolloin hänellä ei ole mitään syytä vaatia sitä sinulta toistamiseen??

Yhteistyössä