Muutot ja 2 v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Mä tässä nyt pohdiskelen omassa päässäni tällasta. Ei mun tätä välttämäti tarttis kenenkään kaa jakaa mut voisinhan mä kysellä vähän muiden kokemuksia ja mielipiteitä.

Tilanne lyhyesti: nyt asutaan kaupungissa, ja putkirempan vuoksi mökillä marraskuusta joulukuun puoliväliin, sittent akas vanhaan kerrostalokämppään ja helmikuun alusta oli tarkoitus muuttaa toiseen asuntoon maalle.

Me kuskataan poika 2,5 v. hoitoon aamuisin. Hoitopaikka siis sama vanha kuin ennenkin. Sit meidän olis tarkotus rempata paremmin se kerrostalokämppä ja laittaa se vuokralle, ja on tehty vuokrasopimus helmikuussa alkamaan lähellä tuota nykyistä mökkiä sijaitsevaan maalaistaloon. MUTTA se talo ois vapaa jo nyt, ja mä mietin että oiskohan pojan kannalta helpompaa, jos me ei enää palattaiskaan sinne vanhaan kämppään. Siis meniskö vähän vähemmän pää sekasin kun muutettas suoraan sinne maalle eikä käytäs asumassa puoltatoista kuukautta taas "kotona"?

Ainoo syy miksi ei solmittu vuokrasopimusta alkaan jo joulukuussa oli se, ettei meillä oo vielä vuokralaisia siihen vanhaan kämppään, mut pitäsköhän vaikka lainata jostain ne rahat että poika selviäis vähemmällä hässäkällä?

ITtestä raha ongelmat voi kaataa koko perheen + enemmänkin-------->> suosittelen että itte toimit taloudellisesti järkevällä tavalla?? Luulen poikas pysyy täysissä järjissä ku muuten piätte olo suhteet vakaina= oman liitonne + turvalliset suhteet lapseenne....... näillä mennään------>> etiä päin

Yhteistyössä