muuttaisitteko ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastaathan ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastaathan ?

Vieras
Eli me asutaan nyt vuokralla, 2h+k ja 58 neliöä. Mun ja miehen lisäks perheessä asuu lapsi 1v2kk. Ollaan katsottu yhtä toista vuokra asunota nyt 2h+k+s vuosi mallia 2008 mutta tässä olis vaan 50 neliöä. Eli vähän pienempi kun tää nykynen. Voisitteko muuttaa pienempään ?

Kertokaa myös kuinka isossa asunnossa nyt asutte ja montako henkeä ?

meillä on tyttö 1v 4kk ja saman kokoinen asunto kun teillä. ei kyllä mielellään ainakaan muutettais pienempään. Meillä on haavena että tyttö saisi oman huoneen ja me oma makuuhuona.

No en kyllä, jos vuokralla asuttais... tietty siinä vaiheessa, jos vuokra olis halvempi. Mutta kyllä pienessä mahtuu hyvin 3 ihmistä... ihan turhaan on liikaa tilaa ihmisillä nykyään.

Meillä on kanssa 3 henkeä (lapsi tasan 1-v.) ja asutaan saman kokoisessa kuin te. Ja en tosiaan muuttaisi enää pienempään. Nytkin tuntuu, että tila ei riitä mihinkään. Eli siis kohta edessä muutto kolmioon.

Joskus pienenmässä asunossa on neliöt paljon fiksummin järjestetty ja saattaa tuntua jopa isommalta. Jos asunto vaikuttaa olevan teille parempi niin siitä vaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Joskus pienenmässä asunossa on neliöt paljon fiksummin järjestetty ja saattaa tuntua jopa isommalta. Jos asunto vaikuttaa olevan teille parempi niin siitä vaan. =)

Itse asiassa ei olla käyty vielä paikan päällä katsomassa tätä asuntoa mutta kuvista ym. on HYVÄ ! Sitä kans sanoin miehelle että jos neliöt on fiksusti järjestetty voi tuntua saman kokoselta kun nykyinen..

Ei me tuohon kämppään muutettais kun pariks vuodeks, sit ois tarkotus ostaa oma.. Ja lapsiakaan ei ole tarkoitus hankkia kun vasta parin vuoden päästä ( mulla koulut kesken, niin siks ) :)

Yhteistyössä