[QUOTE="a.p";26756519]
JA kaikki asiat mietä muutkin oli miettineet, on meidänkin mietinnässä ollut.
- MATKAT
- LASTEN KULJETTAMINEN PAIKASTA A) PAIKKAAN B) ETENKIN TEINI-IÄSSÄ
- PALVELUT KAUEMPANA, TOSIAAN SE MAITOPURKIN HAKEMINEN EI NIIN YKSINKERTAISTA
- Kulttuuria ei kaivata, harrastuksia jonkin verran, mies käy salilla (8km), itekkin tykkäisin aloittaa äitiyslomalla jumpan tmv (8km) + lasten harrastaminen, jos jotain haluavat tehdä. Tähän lisäksi jos ajatellaan elämää vielä eteenpäin kun käyn minäkin töissä ja on lapset hoitoon vietävänä ym. AJASTAHAN SE ON POIS..
Mutta iso kiitos

[/QUOTE]
Matkat : asioihin tottuu. Tiedätkö, minä mieluummin istun 15 minuuttia enemmän autossa kun saan asua kodissa jossa naapurit ei ole metrin päässä joka suunnassa. Jossa on ulkona rauhaisaa, ei jatkuvaa autojen mekkalaa, ei jatkuvaa ravaamista kodin ohi ...Eli ihan vaan priorisointia. Jos tykkää naapurivartiosta niin mikäs siinä, ompahan lyhyemmät matkat...
- Lasten kuljettaminen: Täällä päin ainakin vuorotellaa. Ja lapset jäävät harratukseen koulun jälkeen (isommat). Teinille helpompi paikka olla välillä kotonakin. Ei kiehdo ostarin kupeet kun ei sinne itse pääse. Lähiöstä senkun vaan polkaisee notkumaan kylille. Onko se tarpeellista? jokainen miettikööt itse.
- Kauppa: Kuoleeko teidän perhe jos maito on yhden illan loppu? Osaako miehesi käydä työmatkalla kaupassa? Ennakointi?
- Urheilu: Alkakaa tehdä itse omat polttopuut. Säästöä, ja kuntoilua. Lumityöt, pihatyöt jnejne. Ne kaikki on kuntoilua vaikka ei kai kovin trendikästä sellaista. Pyydä naapurin rouvia mukaan jumppaan, voitte ajaa vuorotelle....