Y
yhyh
Vieras
miten on, voiko lasten isä estää muuton lasten osalta jollain syyllä? Kulkuyhteydet hyvät joten tapaamiset eivät vaikeutuisi, toki tulisi kalliimmaksi kulkeminen isän luo ja takaisin mutta eiköhän tuokin minun pussista menisi..... Ja siis olen opiskelija, ja opintojen tässä vaiheessa minua kiinnostavaa suuntautumis alaa pitäisi mennä opiskelemaan tuonne toiseen kaupunkiin.
Ex on muutenkin mustasukkainen ja tietää että tuon toisen kaupungin lähistöllä asuu miesystäväni, emme kyllä tosiaan ole muuttamassa yhteen varmaan ikinä, ainakaan ennen kuin lapset muuttavat omilleen. Ex riitelee itse jatkuvasti vaimonsa kanssa ja aina silloin yrittää saada minua takaisin. Joten pelkään ettei päästä meitä muuttamaan siksikään kun pitää minua jonain hätävarana : /
Vaikkakin olen täysin selväksi tehnyt ettei meistä koskaan tulisi enää mitään.
Ex on muutenkin mustasukkainen ja tietää että tuon toisen kaupungin lähistöllä asuu miesystäväni, emme kyllä tosiaan ole muuttamassa yhteen varmaan ikinä, ainakaan ennen kuin lapset muuttavat omilleen. Ex riitelee itse jatkuvasti vaimonsa kanssa ja aina silloin yrittää saada minua takaisin. Joten pelkään ettei päästä meitä muuttamaan siksikään kun pitää minua jonain hätävarana : /
Vaikkakin olen täysin selväksi tehnyt ettei meistä koskaan tulisi enää mitään.