Muuttohaukantie

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosi on

Vieras
Onko joku seurannut sarjaa? Mitä mieltä siitä sisustaja-Ilsestä? Mun mielestä sillä ei ole yhtään sisustussilmää, sellaista sekametelisoppaa olleet kaikki kohteet, mitä olen nähnyt.

Eilisessä jaksossa pistettiin keittiö uusiksi. Eka valittiin leivänpaahdin ja vedenkeitin ja sitten vasta kahvinkeitin, joka ei voinut olla mitään muuta sarjaa kuin samaa mitä muutkin. Siis kahvinkeitin ostettiin sen perusteella, että sopii muka keittiöön eikä sen, että millaista kahvia se keittää.

Eikä näytä asukkailla itsellään olevan paljon sananvaltaa. Tilan Marianne ja Innon Marko sentään osaa sisustaa hienosti!!

Ilsestä en kans niin tykkää. Kerran sisusti nuorenparin asunnon. Väen väkisin tunki lamppuun sellasia inkkarihelyjä, joista kumpikaan nuorista ei tykännyt, ei ajatuksena eikä toteutettuna.
Ennemmin Leena.
Mariannella aika samankaltaisia sisustuksia, mut tosi hienoja aina ollut ja tietty budjetin mukaan.
Markolla joko onnistuu tai sit ei. Joistain tykkään tosi paljon, antaa kyllä usein hyviä vinkkejä miten kannattaa sisustaa, mitkä värit sopii yhteen.....
Pientä pintaremonttia ohjelmasta kans tykkään. Pienilläkin muutoksilla saa eri ilmeitä aikaan.

mua siinä eilisessä jaksossa lähinnä hyvitti se, et sillä naisella oli jotain 10 muuttolaatikkoa niitä sisustuslehtiä jemmattuna....

se leena oli aikoinaan myös kodin kääntöpiirissä, se oli hyvä ohjelma...

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
mua siinä eilisessä jaksossa lähinnä hyvitti se, et sillä naisella oli jotain 10 muuttolaatikkoa niitä sisustuslehtiä jemmattuna....

se leena oli aikoinaan myös kodin kääntöpiirissä, se oli hyvä ohjelma...

Niin olikin ja Holle Holopaisen loppulausahdus, mite se meni?
Jos ei huolet paina ei rasitu polla, jotenkin noin :D

Yhteistyössä