U
"unelias"
Vieras
Itselläni on nyt varsinkin loppu raskaudesta tullut sellainen "vaiva" että kun olen juuri nukahtamassa päästän jonkun ihme äänen ja se tulee sitten kovaa
Herätän vieressä nukkuvan mieheni ja itseni myös. Ja tämä toistuu monta kertaa, monesti alkaa jo ärsyttämään kun väsyttää älyttömästi ja kun olen nukahtamaisillani niin herätän itse itseni ääntelemällä. Tuo siis jos olen kyljelläni ja jos selälläni makaan niin sitten pääsee joku kuorsauksen tapainen ääni.
Ja nuo ovat siis silloin kuin olen nukahtamaisillani ei ainakaan mies ole valittanut, että yöllä pitäisin mitään ihmeemmin meteliä.
Ja olen alkanut pyörimään unissani todella paljon, taaskin ihan mytyssä lakana tuolal sängyssä, ei jaksa joka aamu korjata sitä
Entäs teillä? Mitään samanlaista? Vaikka mun "vaivat" ei nyt unenlaatuun mitenkään liittyneet, mutten osannut järkevämpää otsikkoa laittaa.
Ja nuo ovat siis silloin kuin olen nukahtamaisillani ei ainakaan mies ole valittanut, että yöllä pitäisin mitään ihmeemmin meteliä.
Ja olen alkanut pyörimään unissani todella paljon, taaskin ihan mytyssä lakana tuolal sängyssä, ei jaksa joka aamu korjata sitä
Entäs teillä? Mitään samanlaista? Vaikka mun "vaivat" ei nyt unenlaatuun mitenkään liittyneet, mutten osannut järkevämpää otsikkoa laittaa.