Myin -07 mallin Jonathanin haalarin 15e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nöppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nöppis

Vieras
Ja äskön tuli ostajalta viesti" Oletko nyt ihan varma että myyt haalarin tuolla hinnalla kun kaupassa oli ovh.65e.

En mie nuista kehtaa paljoo pyytää kun kuitenkin käytettyinä ne etiäpäin myyn. Vaikka itse olen uutena ostanut suurimman osan.

Meneekö teillä hyvin vauvan/lasten vaatteet kaupan?

Alkuperäinen kirjoittaja Nöppis:
Ja äskön tuli ostajalta viesti" Oletko nyt ihan varma että myyt haalarin tuolla hinnalla kun kaupassa oli ovh.65e.

En mie nuista kehtaa paljoo pyytää kun kuitenkin käytettyinä ne etiäpäin myyn. Vaikka itse olen uutena ostanut suurimman osan.

Meneekö teillä hyvin vauvan/lasten vaatteet kaupan?

On mennyt. Mutta eihän siitä käytetystä tosiaan voikaan hirveästi pyytää. Itse oon myynyt pari Remun haalaria ( kui uusia, ei kulumaa jne. ) 15e myöd. Heti menneet kaupaksi.

kaupaksi menee hyvin lasten tavarat. Osan annan ilmaiseksi ja osasta pyydän rahaa, osan pistän huutikseen. Eilen saatiin iso lelu/lautapeli lahjoitus yhdeltä tutulta. siinä oli vaikka kuinka monen sadan euron edestä tavaraa ja euron pyysivät. Siinä oli se YANO-tarinan kertojakin ja joku upee robottikoira ym... Ihanaa kun ei aina kaikesta tarvitse maksaa itseään kipeäksi :)

Joo no tuo Jonathanin haalari oli ostettu marraskuussa ja satunnaisessa käytössä pari kk vaunu ikäisellä pojalla. En ole pessyt sitä kertaakaan, ostajalta kun kysyin, ni hää halusi sen tuollaisenaan.

Just nyt ei ole enää mitään mistä luopuisin, mutta kunhan kevät/kesä vaatteita alan esille ottamaan niin varmasti käytöstä poistuu paljon vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä sain remun haalarista 45e miinus postikulut.
Tosi halvalla myit, mutta omahan on asiasi, ja ainakin ostaja on tyytyväinen.

No kivat rahat sait=)
Mie myin -06 mallin Remu Waterfree haalarin ja pyysin siitäkin tuon 15e ja sekin oli hyvässä kunnossa, vaikka oli taaperolla ollut käytössä.

musta on kans aivan mahtavaa ettei kaikilla kiillä kolikot silmissä. kodinhoidon tuella ei paljon ostella kallita haalareita ja kummatkin talvipuvut ja nykyisen kevätpuvun olen ostanut alle 30eurolla ja niillä on rymytty..(siis lähinnä näillä talvipuvuilla)
en tajua miten voidaan pyytää käytetystä vaatteesta yli puolet ovh:sta. sehän on käytetty vaate!!!

Vaikka olis meidän lapsilla miten kalliit puvut tahansa niin en mä ainakaan käytetystä kehtaa paljoa pyytää. Toi 15e on mun mielestä aika yläkanttiin, ehkä itse olisin 5e pyytänyt tai sit en mitään. Mulla oiskin pian 110cm harmaa-lime poikien haalari, sydvesti ja rukkaset samaa sarjaa joutilaana, voisin niistä luopua, mutta en kyllä koskaan halua nähdä omia antamiani vaatteita huutonetissä myynnissä. Tarvitsevalle annan tai myyn erittäin halvalla, mutta rahanahneelle en.

Vaikka olis meidän lapsilla miten kalliit puvut tahansa niin en mä ainakaan käytetystä kehtaa paljoa pyytää. Toi 15e on mun mielestä aika yläkanttiin, ehkä itse olisin 5e pyytänyt tai sit en mitään. Mulla oiskin pian 110cm harmaa-lime poikien haalari, sydvesti ja rukkaset samaa sarjaa joutilaana, voisin niistä luopua, mutta en kyllä koskaan halua nähdä omia antamiani vaatteita huutonetissä myynnissä. Tarvitsevalle annan tai myyn erittäin halvalla, mutta rahanahneelle en.

No ei tod. 15e ole paljon, jos ap:n haalari on ollut oikeesti hyväkunt.

Mä voisin ostaa ne sulta :)

Minä voisin kanssa ostaa kun poika kasvaa kovaa vauhtia :)

Mulle kelpais kans. :)

Mä sain Remun välikausihaalarista huutonetissä viime vuonna 50 euroa plus postikulut. En tosin itse tosiaan pyytänyt siitä tuota hintaa, mutta ostajat sen sinne korotti.

Ihan uudenveroisessa kunnossa sekin haalari oli kyllä, mutta en ihan sentään kehtaisi tuota pyytää kuitenkin käytössä olleesta haalarista. Mutta varmaan huutaja sitten katsoi hyväksi maksaa siitä sen verran, koska itse huusi.

Nyrkkisääntö on kolmasosa uuden hinnasta, aika yleisesti käytössä oleva. Eli satasen haalarista 35 euroa on hyvä hinta. 15 euroa uudenveroisesta on tosi edullinen.

Voi kun tosiaan löytäisi jonkun, joka noin halvalla myisi. Juuri ostin Remun vk-haalarin 15 eurolla plus postikulut 8 euroa ja se oli kyllä uudenveroisesta kaukana...

Minäkin voisin ostaa ne :)

Yhteistyössä