Myöhäinen plussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhaa toivoako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhaa toivoako?

Vieras
Löytyykö ketään joka olisi saanut plussan tosi myöhään. Siis, et testi olis näyttänyt negaa vaikka menkat olis olleet myöhässä parikin päivää mut sit saaneet plussan kuitenkin myöhemmin? Itellä menkat (teroilla säännöllistetyt) 5pv myöhässä mut silti negaa testissä. Rinnat on kyllä kipeät ja etova olo tulee aina iltapäivästä..

Moi!
Mulla omakohtasia kokemuksia tosta, kun kävin odttamaan kuopustani. Tein testin kun menkat oli myöhässä muutaman päivän, mutta negaa näytti. Sitten ei kuiteskaan menkkoja kuulunut, niin teinpä uuden testin parin viikon päästä, sitten tuli+. Teitenkin ovulaatio oli tullut myöhemmin, ja sitä rataa. mutt siis näinkin voi tapahtua.
plussaa sinne!

Kaivelin vanhan ketjun esiin kun mietin juuri tätä. Itselläkin menkat myöhässä jo reilusti. Tein perjantaina selkeän negan (menkat oli silloin jo 2 päivää myöhässä) ja vieläkään ei tätiä kuulu. Tuntuisi tyhmälle käydä testi ostoksilla, kun tuo edellinen testi oli tosiaan niin selvä miinus kuin olla voi.

Tiedän, että ovis on voinut olla myöhemmin tai olen jopa saattanut olla ovuloimatta lainkaan tässä kuussa, mutta olisi silti kiva kuulla muidenkin kokemuksia aiheesta.

Siis onko tullut myöhäisiä plussia?

Ma kysyisin sellasta,etta onko mahdollista ovuloida kierron lopussa.Mulla piti alkaa menkat viime viikolla ,mutta nyt vasta nayttaisi etta olisin ovuloinut.Lammot ovat nyt tosi korkaet 7tta paivaa. Ihme juttu .

plussa tuli testiin kunnolla vasta 5-6 paivan jalkeen. Raskaus sai alkunsa hoidoilla ja alkuun raskaus todettiin veritestilla, koska ei pissatestiin todellista plussaa tullut. Oman kokemuksen takia suosittelen, etta testailua tekis esim viikko poisjaaneista kuukautisista.

Nostelempa tätä vanhaa ketjua vähän kyselläkseni.

Eli onko joillakin naisilla "taipumus" myöhäiseen plussaan vai onko se raskauskohtaista? Meinaan vaan, että mulla on kaksi aiempaa raskautta näkyneet testeissä viimeistään dpo 12, mutta nyt mennään jo dpo 15 eikä plussaa näy, mutta eipä menkkojakaan.

Ovulaation tiedän tarkalleen, sillä munasolu irroitettiin irroituspiikillä.

Tietysti voi olla kyse myöhäisestä kiinnittymisestä, mutta se nyt on varmaan minun kohdallani oljenkorteen tarrautumista. Hormonaalisesti tuetuissa kierroissa (5 aikaisempaa) menkat on aina alkaneet viimeistään dpo 14 lugeista huolimatta.

Yhteistyössä