Myöhäisin plussa mitä olet saanut?

Tokaa odottamaan alkaessani ei koti testi näyttänyt plussaa. Olin varma, että oon raskaana ja sit tk:n labrassa katottiin kp 42 (ne ainakin silloin vaati, että ois se 2vko:a myöhässä 28+14pv). Mutta en mä kyllä sitten siinä välissä about kp 36-42 testannutkaan ollenkaan, kun oli vaan negaa tullut siihen saakka.

Mulla ollut ovulaatio jotenkin epäsäännöllinen, koska sekä 1. ja 2. La siirtynyt ultrauksen myötä 3 viikkoa eteenpäin...

Alkuperäinen kirjoittaja rakuuna:
Tokaa odottamaan alkaessani ei koti testi näyttänyt plussaa. Olin varma, että oon raskaana ja sit tk:n labrassa katottiin kp 42 (ne ainakin silloin vaati, että ois se 2vko:a myöhässä 28+14pv). Mutta en mä kyllä sitten siinä välissä about kp 36-42 testannutkaan ollenkaan, kun oli vaan negaa tullut siihen saakka.

Mulla ollut ovulaatio jotenkin epäsäännöllinen, koska sekä 1. ja 2. La siirtynyt ultrauksen myötä 3 viikkoa eteenpäin...

Katsoiko ne pissasta vai verestä sitten tuloksen siellä labrassa?

Moi!

Mulla näin, eli:

Kp62 nega (testattu verestä)
Kp80 plussa (testattu pissasta)
Kp86 plussa (testattu verestä)

Meillä oli takana puol vuotta yritystä, ja erittäin epäsäännöllinen kk-kierto. Kahdet menkat kerkes tulla 6kk aikana. Olikin sitten pakko mennä vielä lääkäriin tarkistamaan viikkoa myöhemmin plussa oikeaksi!
Eli älkää menettäkö toivoa varsinkin, jos epäsäännöllinen kk-kierto!

Oma arvio rv7+0. Eka neuvola 13.2. :)

Olen toista kertaa raskaana ja itsella on molemmat raskauden nakynyt pissatestissa vasta siina vaiheessa kun menkat on olleet useamman viikkoa myohassa eli raskausviikoilla 6 tai 7. Ihan normaali "luomu" hedelmoitys ja kellon tasainen kierto ollut aina. Ja molemmat raskaudet menneet ihan normaalisti, tosin toista nyt on tietysti viela kolmatta kuukautta jaljella. Itse olen epaillyt aiemmin kun ei vuotoa kuulu, mutta pissatestit naytti molemmilla kerroilla negatiivista sitkeasti varsin myohaan, oli sitten kotitesti tai neuvolan tikku. Verikokeeseen en mennyt, kun en nahnyt aihetta, odottelin vain rauhassa. Eli ei se aina heti nay vaikka olisi tasainenkin kierto.

Yhteistyössä