\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:09 lohikäärme kirjoitti:
sitähän se elämä usealla on. työ ja kotityöt ja lapset...... mut ootko siis itsekin työssä kodin ulkopuolella? eikö miehes tee kotihommia ollenkaan?
Olen töissä kodin ulkopuolella.
Mies ei juurikaan kotihommia tee, koska hänen työaikansa ovat sellaiset.. tai ehkä tuo on vain tekosyy. Mutta meillä menee siis päivät näin:
MINÄ: Aamulla herätys klo 5.30, koirien kanssa lenkille, sitten suihkuun ja aamutoimiin. Töihin lähden 7.30 ja samalla vien kuopuksen hoitoon (ja esikoisen kouluun, niinä aamuina kun koulu alkaa klo 8). Töistä pääsen klo 16, tulen tarhan kautta kotiin, pissitän koirat nopeasti, laitan ruoan, raivaan keittiön, siistin paikat, imuroin joka toinen päivä, pesen ja silittelen pyykkiä. Talvella tässä oli vielä lisäksi lumityöt ja puiden hakeminen ja uunin lämmitys. Mies kun tulee töistä klo 19.30 niin lähden koirien kanssa lenkille tai treenaamaan ja kymmenen aikoihin nukkumaan.
MIES: Herää aamulla n. 8.15 - 9.45 (riippuen esikoisen koulusta) Menee töihin klo 11 tulee kotiin klo 19.30. Syö valmiin ruuan, rojahtaa sohvalle ja kattoo telkkaria. Menee nukkumaan joskus klo 23.
Tuohon vielä lisäksi normaalit ilta-askareet (lasten iltapalat ja pesut), jotka nekin yleensä jää minun tehtäväksi :/