Myös akateemisesta voi tulla duunari.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nykyisin duunarin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nykyisin duunarin vaimo

Vieras
Muistuttaisin vanhempia jotka haluavat lapsen lukioon ja sitten yliopistoon yms että lopputulos voi olla duunari.Meillä mies on akateeminen ja tekikin niitä töitä 6v mutta kun yritys jossa työskenteli meni konkurssiin eikä sen alan töitä täälläpäin ollut niin hän opiskeli duunariammatin.Eli tulevaisuudesta ei voi koskaan tietää.

Ja toisaalta mitä väliä. Sama ihminen kuitenkin. Mun miehellä myös ylempi korkeakoulututkinto, mutta töitä ei sillä koulutuksella täältä ole löytynyt. Nyt opiskelee duunariammattiin, koska k.o. alalla duunia löytyy. Tärkeintä se, että saa tehdä työtä.

[QUOTE="aloittaja";28216657]Ei mitään vikaa mutta koskaan ei elämästä etukäteen tiedä mihin se vie.[/QUOTE]

Totta. Duunaristakin voi tulla myöhemmin korkeakoulutettu. Esimerkiksi työpaikalla yleneminen voi vaatia lisäkoulutusta jonka sitten hankkii työn ohessa.

• Tykkää
Reactions: Eedla
Mikä häpeä se on jos lapsi haluaa duunariammattiin? Duunarithan tätä maata pyörittää ja monet heistä tekee työtä joka on erittäin ratkaisevaa tämän yhteiskunnan toimimisen kannalta.

Mulle on ollut koko ajan itsestään selvää, että mun lapseni valitsevat jatkokoulutuspaikkansa ihan itse. Esikoinen on nyt hakeutumassa lukioon, koska ei tiedä mihin ammattiin haluaa 'isona'. Voi sitten lukion jälkeenkin hakeutua duunariammattiin, mutta nyt saa muutaman vuoden lisää miettiä asiaa.

Yhteistyössä