H
huono äiti....
Vieras
Onks tääl ketää yhtä huonoa äitiä ku minä.... Meil kävi jouluviikolla vahinko kun oli muutto vielä hieman kesken ja tyttö pääs vahingos syömää mun masennuslääkkeitä... Tuli taas jonkun ihmeen takia huono omatunto vaik ei mitää pahaa pitkäl aikavälil tapahtunut. Siis tarkoitan et vastalääkkeellä saatii myrkytys kuriin eikä aiheuttanut mitään vaurioita kehoon.... Ajattelin vain et löytyyks täält kohtalon tovereita....