myrkytyksestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti....

Vieras
Onks tääl ketää yhtä huonoa äitiä ku minä.... Meil kävi jouluviikolla vahinko kun oli muutto vielä hieman kesken ja tyttö pääs vahingos syömää mun masennuslääkkeitä... Tuli taas jonkun ihmeen takia huono omatunto vaik ei mitää pahaa pitkäl aikavälil tapahtunut. Siis tarkoitan et vastalääkkeellä saatii myrkytys kuriin eikä aiheuttanut mitään vaurioita kehoon.... Ajattelin vain et löytyyks täält kohtalon tovereita....

Eipä tuommoinen nyt huonoa äitiä tarkoita. Harmittavia vahinkoja vain sattuu. Mutta opikseen tuollaisista tilanteista aina ottaa. Uskallan väittää, että toiste teillä ei noin käy. =)

Meillä kävi kerran niin, että kun olimme mieheni kanssa lomamatkalla ulkomailla, lapset olivat löytäneet esikoisen sytostaattilääkkeet. Olivat ottaneet yhden purkin ja alkaneet leikkimään sillä. Isovanhemmat, jotka olivat lapsia hoitamassa, eivät olleet huomanneet mitään :headwall: Me huomattiin heti kun tultiin kotiin ja tentattiin lapsia, kuinka paljon olivat syöneet ja millon. Lääkkeiden mahdollisesta syömisestä (me ei siis tänäpäivänäkään tiedetä, onko joku syönyt sytostaatteja) oli silloin kulunut jo monta päivää. Lääkäri käski vain seurata tilannetta. :/ Kyllä oli paha olo sen jälkeen, vaikka ei tavallaan itse ollut millään lailla aiheuttanut tilannetta. :/

Muoks. Vahinko ei kyllä tee sinusta huonoa äitiä!!!

Miehen veli aikoinaan söi appiukon lääkkeitä. Pikkujätkä oli ensin laatikoita apuna käyttäen kiivenny keittiön laskutasolle, siitä sitten mikron päälle ja kaappi auki sitten hyllyjä pitkin hakemaan ne lääkkeet ylähyllystä.

mult oli jäänyt pahvilaatikkoon kaikkea roinaa, ei siellä pitänyt olla mitään lääkkeitä. olin pakannut ne toiseen laatikkoon ja purkanut jo aikapäiviä sitten ne lääkekaappiin. En tiedä miten ne oli sinne joutunut. Luulin vielä et ei se ollut niitä syönyt, purkki oli nimittäin kiinni kun tyttö tuli näyttämään sitä minulle. Ajattelin seurata tilannetta ja muutaman tunnin kuluttua soitin ambulanssin kun tyttö oli ihan voimaton. Tästä ehkä olen kaikista eniten huonolla omallatunnolla. Miks ihmeessä en tilannut heti ambulanssia?!?! Myöhemmin selvisi et kyl niitä lääkkeitä oli mennyt parikymmentä. En vain tiennyt kuinka paljon niitä siellä purkissa alunperin oli kun en ollut moneen kuukauteen niitä syönyt....

Yhteistyössä