Mystinen 300 e ilmestynyt tilille :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tuli viime viikolla yht´äkkiä reilu 30e op:n tilille ylimääräistä, eikä näkynyt tilitiedoissa, mistä tuli. Muutaman päivän kuluttua oli sama summa kadonnut tililtä, eikä taaskaan näkynyt tiedoissa, mihin oli mennyt. Ärsyttävää sekoilua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tuli viime viikolla yht´äkkiä reilu 30e op:n tilille ylimääräistä, eikä näkynyt tilitiedoissa, mistä tuli. Muutaman päivän kuluttua oli sama summa kadonnut tililtä, eikä taaskaan näkynyt tiedoissa, mihin oli mennyt. Ärsyttävää sekoilua.

Oiskohan jotain tällaista mullakin, tosin ei oo vielä hävinny :kieh:

Hitto, odottelen ihan tulisilla hiilillä itsekin, että soittaisivat |O

kun tili joskus oli op:ssä mulla hävisi tililtä eri summia rahaa ja kun virkailijilta kysyin, eivät tienneet vaikka oli välillä useampi kymppikin kyseessä. Mysteeri ei ikinä selvinnyt ja vaihdoin pankkia.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla näin:
kun tili joskus oli op:ssä mulla hävisi tililtä eri summia rahaa ja kun virkailijilta kysyin, eivät tienneet vaikka oli välillä useampi kymppikin kyseessä. Mysteeri ei ikinä selvinnyt ja vaihdoin pankkia.

Mulla aivan sama juttu. Ja ikuna en ole selvitystä pankista saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
outoa mä käyttäisin rahat pois nauraaa
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: olisko kela maksannut 2x:taan asumis tuen tilille mutta sen pitäisi näkyy tilillä

Jos toiselle kuuluvan rahan käyttää, joutuu sen maksamaan takaisin kuitenkin. Ei kovin järkevää käyttää...

Meille käynyt nyt lyhyen ajan sisällä kahdella oudolla tavalla

1. Odotin soskun rahaa kävin aamulla tilillä ei ollut tullut, kävin puolen päivän aikaan, ei ollut tullut, iltapäivällä, ei ollut tullut. Neljän jälkeen olin sitten kaupassa ja menin automaatille tarkistamaan vielä kerran tilin saldon (enhän sitä tietty enää tossa vaiheessa muistanut) :D ja tilin saldo olikin huikea (soskun rahat olivat tulleet, mutta tilitapahtumissa ei näkynyt mitään) Kun tulin kotiin katsoin netistä heti tapahtumat, niissä ei näkynyt mitään suoritusta loppu saldoon oli vain tullut lisää ja kun laskin niin se täsmäs soskun rahan kanssa. Vasta seuraavana päivänä puolen päivän jälkeen tilitapahtumissa näkyi pano!

2. jouduin oman korttini kuolettamaan huijareiden takia jotka olivat saaneet tunnuslukuni.
siirsiin käyttö rahaa tyttäreni tilille jolla oli visaelectron.
Kerran kävi niin että siirsin rahaa ja lähdimme ostoksille ja lopuksi olisin tyttärelle nostanut vielä 20?, mutta nostoa ei voiut suorittaa kun ilmoitti että tilillä ei ole rahaa kuin 14?, ihmettelin ja laskimme kolmen liikkeen ostosten kuitit yhteen ja laskujen mukaan tilillä olis pitänyt olla vielä 30?
Tulimme kotiin ja netissä katsoin niin tilin saldo oli 30?!!!!!!!

Yhteistyössä