Myydäänkö vielä korvalappustereioita? Vai millä nimellä ne nykyään kulkee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just tuommosia tarkoitin. Mut ajattelin et saisin parilla kympillä uutena.
Niin ne taitaa olla mp3 soittimia. Mä vaan tarvisin et saisin kuunnella cd-itä kun menen lapsen kans sairaalaan. ja pitkät on ajat odotella ja tuskin lukemisesta mitään tulee.

[QUOTE="vieras";23736686]Just tuommosia tarkoitin. Mut ajattelin et saisin parilla kympillä uutena.
Niin ne taitaa olla mp3 soittimia. Mä vaan tarvisin et saisin kuunnella cd-itä kun menen lapsen kans sairaalaan. ja pitkät on ajat odotella ja tuskin lukemisesta mitään tulee.[/QUOTE]

No mut mikset hanki mp3:sta? Lataat siihen monta CD:llistä musiikkia, eikä tarvi kantaa levyjä mukana.

[QUOTE="www";23736712]No mut mikset hanki mp3:sta? Lataat siihen monta CD:llistä musiikkia, eikä tarvi kantaa levyjä mukana.[/QUOTE]

Mä ajattelin et lainaan kirjastosta jonku äänikirjan ja kuuntelen sitä. Mut kait senki voi ladata.
Jos vaan osaan :D en niin tekniikan lapsi ole.

No kyllä niitä vielä löytyy kun käy kyselee, tais olla hyllyssä ihan tossa meidän halpa-hallissakin.. :)
Mut samaan rahaan saa mp3 soittimen joka on minusta järkevämpi hankinta tulevaisuuden käyttöäkin ajatellen. :)

[QUOTE="vieras";23736686]Just tuommosia tarkoitin. Mut ajattelin et saisin parilla kympillä uutena.
Niin ne taitaa olla mp3 soittimia. Mä vaan tarvisin et saisin kuunnella cd-itä kun menen lapsen kans sairaalaan. ja pitkät on ajat odotella ja tuskin lukemisesta mitään tulee.[/QUOTE]

Kannattaa siirtyä nykyaikaan ja ostaa MP3-soitin. Sinne voi siirtää CD:tkin jos osaa.

No kyllä niitä vielä löytyy kun käy kyselee, tais olla hyllyssä ihan tossa meidän halpa-hallissakin.. :)
Mut samaan rahaan saa mp3 soittimen joka on minusta järkevämpi hankinta tulevaisuuden käyttöäkin ajatellen. :)
:heart: Kiitos. Siis siitä, että olit ensimmäinen ihminen ketjussa, joka kutsui mp3-soitinta oikein. Alkoi jo tökkiä silmään kehotukset "hanki mp3". Yksi tiedosto, vai? :D

[QUOTE="vieras";23736795]vau. Mä sain näinki pitkän ketjun aikaseksi. Jaku mä luulin,et lähinnä minulle nauretaan tästä kysymyksestä.
Plussalla tiedetään kaikki.[/QUOTE]

Juu, nyt tiedetään myös se, kuinka MP3:nen pitää kirjoittaa :D :ashamed:

Yhteistyössä