Myykö Villervallaa Suomessa netissä mikään muu liike kuin Metsola?

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
tinttaiitalla oli ennen mittataulukko+vaatteet netissä hintoineen esillä, sai esim sähköpostilla tilata.. siis alle 2kk sitten.

juu-u, kunnes villervallalta aivan varmasti kertoivat, että niin ei saa tehdä :D se on heidän periaatteensa, monopoli!

etteivät asiakkaat saa mitä haluavat. Suomessa vain Metsolalla oikeus myydän netissä. Villervallaa ei saa muut liikkeet edes postittaa asiakkaille, pelkästään kivijalkakauppa on sallittu.

Laittakaa viestiä tänne:

http://www.villervalla.se/
klikkaa återförsäljare ja ihan sivun alareunasta suomi

niin viesti menee Suomen agentille. Saataisiinko mitään aikaiseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
toimittaahan villervalla suomeen, mun mielestä

Frakten är 39:- inom Sverige, 89:- inom Europa, och 99:- till övriga världen, oavsett vikt och storlek

mut lue seuraava lause :D ei suomeen! :D

oho, pikalukua kun ollaan iltapuuhissa :D juuri jossain blogissa oli että on suomeen saanut tilattua..

Hmm, taidan pistää viestiä Villervalla.se:hen, jos lähettäisivät sieltä sittenkin.

Mä en ainakaan tiedä laadusta, koska en ole onnistunut yhtään vaatetta ostamaan |O

:D ihana! mut siis mä olen kolmelta ihmiseltä kuullut, että trikoo on menny pesussa aivan hirveäksi.. että ole onnellinen vaan, ettet ole onnistunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Mä en ainakaan tiedä laadusta, koska en ole onnistunut yhtään vaatetta ostamaan |O

:D ihana! mut siis mä olen kolmelta ihmiseltä kuullut, että trikoo on menny pesussa aivan hirveäksi.. että ole onnellinen vaan, ettet ole onnistunut :D

Kiitos lohduttavista sanoista :snotty:

Ostin itsekin ensimmäisen Villervallani, raidallisen mekon ja ainakin ensimmäisen pesun jälkeen mekko on pysynyt täysin kuosissaan ja värit heleinä. Aivan ihanan pehmoinen mekko! Olen nyt sitten aivan hulluna noihin Villervallan vaatteisiin ja olen miettinyt noita välikausitakkejakin, joissa on tuo tähtikuvio. Onko kokemusta vk-vaatteista?

Katselin tuota villervalla.se-sivustoa juuri sillä silmällä, että tilaanpa jotain mukavaa, mutta jätin vielä hautumaan. Kurja kuulla etteivät toimitakaan Suomeen!!! Lastenmetsolasta kun ei löydy yhtään mitään... |O

Ystäväni osti vaasassa käydessään tinttaiidasta villervallan paitoja. Kotona huomasi, että toisessa saumat meni miten sattuu. Kyse oli niistä tähtipaidoista. Ei kiva. Muuten en laadusta tiedä.

Meillä on ollut Villervallan tähti paita syksystä asti. On pesty ja pidetty paljon. Ei ole mennyt miksikään, ei nyppyyntynyt eikä kierrä mihinkään suuntaan. Yksi parhaista paidoista joita meillä on 4v. käytössä. Kangas on pehmeää ja mukavan tuntuista.

Yhteistyössä