Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä olen kattonu sitä kuusvuotiaan kanssa. Tietystikin videolta ja yhdessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:35 on aika hyvä ja annan 33 vuotiaan insinöörin myös katsoa.
No ei siinä kiroilla, eikä kerrota kuinka räjähtäviä tsysteemejä tehdään, mutta ehkä ei sovi (minkäänikäiselle) yllytyshullulle...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:no mun mielestä se kuuluu kategoriaan "ei minkään ikäisille sopivat ohjelmat" tyhjänpäiväisyytensä takia... Mutta jos nyt tahtoo jotain toljottaa aivot nollassa niin sanoisin että suunnilleen yli 15-vuotiaille. B)
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Meillä muksut eivät ole tainneet sitä pahemmin katsoa, mutta mies pitää siitä. Sen mitä olen sitä vilkuillut, ei vaikuta kovin pahalta. Ennemmin se kuin joku hemmetin Salkkarit joka tapauksessa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:no mun mielestä se kuuluu kategoriaan "ei minkään ikäisille sopivat ohjelmat" tyhjänpäiväisyytensä takia... Mutta jos nyt tahtoo jotain toljottaa aivot nollassa niin sanoisin että suunnilleen yli 15-vuotiaille. B)
No joo, olet kyllä oikeassa, sitä ohjelmaa ei kyllä tarvita mihinkään, hyvin tulee toimeen, eikä siinä juurikaan mitään oikeita myyttejä käsitellä, urbaaneja legendoja joskus. Mutta aika hauskoja juttuja siinä välillä on, sekä mukavia ne tyypit siinä =)
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:onhan siinä testattu antiikin ajan aseita, siis mitä historian mukaan on silloin käytetty, samoin kiinalaisia räjähteitä, siis satojen vuosien takaa yms![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:onhan siinä testattu antiikin ajan aseita, siis mitä historian mukaan on silloin käytetty, samoin kiinalaisia räjähteitä, siis satojen vuosien takaa yms![]()
On joo, mutta kuinka vedenpitävästi loppujen lopuksi? Me olemme katsoneet varmaan tarpeeksi monta jaksoa, että alkaa jo korvista pursua, mutta silti, se on minusta hauska ohjelma, ihmisten erilaiset persoonat tulevat esille, myytit tai legendat jäävät sivuun =)
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:nyt alko taas uudet jaksot discoveryltä, sunnuntaisin..onneks, me ollaan kans vissiin nähty kaikki jaksot jo..
parasta niissä on Jaimien ja Adamin kisat![]()
ja se murtovaras jakso, kun rymistelivät siellä ilmastointiputkessajuu, ei olis kukaan huomannu murtautumista
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:nyt alko taas uudet jaksot discoveryltä, sunnuntaisin..onneks, me ollaan kans vissiin nähty kaikki jaksot jo..
parasta niissä on Jaimien ja Adamin kisat![]()
ja se murtovaras jakso, kun rymistelivät siellä ilmastointiputkessajuu, ei olis kukaan huomannu murtautumista
![]()
Niin siis siellähän ne jaksot tietty tulee, kirjoitin väärin. Eilen oli kuulema ihan uusi jakso, minä katsoin 24:ää toisesta telkkarista =)
On niitä tullut jo ennen joulua, joskus marraskuussa oli ekat uudet jaksot, ainakin joulukuussa =)Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:on vissiin 3 uutta jaksoa nyt tullut, tai 4..
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:On niitä tullut jo ennen joulua, joskus marraskuussa oli ekat uudet jaksot, ainakin joulukuussa =)Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:on vissiin 3 uutta jaksoa nyt tullut, tai 4..