n. 1vuotiaitten vanhemmat joilla myös isompia lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Solina

Vieras
Pakko kysyä toisen ketjuni innoittaman. Onko tämä muka epätavallista tai tuomittavaa.

Meillä lapset 5v, 3.5v ja 1v ja lapset leikkivät välillä ihan yksikseen niin että minä olen toisessa huoneessa.

Oli kuulema utopista että 3vuotas haluaisi tai osaisi leikkiä 1vuotiaan kanssa. Eikä saisikaan ilmeisesti jättää keskenään.

Miksi ei jos leikit sujuvat hyvin?

Miten teillä muilla lapset leikkivät ja mitä te teette sillä välin?

4v ja 1v leikkivät kahdestaan huoneessaan tai olohuoneessa. Saatan tehdä ruokaa, selvittää pyykkiä, imuroida tms samalla. Ovat leikkineet jo pitkän aikaa, tai aikasemmin pienempi kattonu kun isompi leikkii. Joskus ei kestä kauaakaan kun isompi tulee pois ku toinen vaan sotkee leikit, mutta joskus saattavat pitkiäkin aikoja leikkiä kahdestaan. Välillä kuuluu ihan naurun käkätystä ku on niin hauskaa :) Mun mielestä kivaa ku viihtyvät keskenään ja leikit sujuu :)

kyllä meilläkin koko porukka välillä häärää jotain yhdessä. Lapset 10v, 8v, 2v8kk ja 1v8kk. Ja hyvin sujuu. Pienemmät leikkivät paljon keskenään, ja sit taas isommat aina välillä kovasti haluavat pienemmät mukaan omiin leikkeihinsä.

Yhteistyössä