Möhkis inhottava tilanne. Meilläkin välillä tuntuu, että vauva-asiasta on muodostunut asia, joka on tärkeydessään mulle yli kaiken. nyt lomalla huomasin, että kun laitoin itsenni kauniiksi (oltiin hotellissa, ja vietettiin tampereella kaupunkiviikonloppua) oli aivan ihanaa huomata, miten itsellekin tuli paljon seksuaalisempi olo kuin aikoihin. myös mies innostui

yksi vinkki siis voisi olla, että joskus voisi kokeilla viritellä tunnelmaa erilaisilla kiihottavilla asioilla, jotta tuntuu, että rakastellaan myös toistemme vuoksi. Välillä voi tuntua naiviltakin, mutta toisinaan toimii. Sitten puhuminen on kaiken a ja o. niinkuin aina tietysti voi jankuttaa, jos miehesi ei pääasiassa kerro miksi haluaa eroa, mun mielestä vaimolla on enemmän kuin syytäkin saada tietää mikä on vikana, eihän muuten osaa mitään asioiden parantamiseksi tehdäkään.. Uskotko että jos teillä olisi lapsi tullut helposti tilanne olisi nyt eri? onko oikea syy lapsettomuus vai joku muu? onko lapsettomuudesta tullut vain asia johon kaikki kiteytyy, ja jota voi syyttää kaikeasta? Mielestäni on hyvä, että varasit ajan terapiaan. Voisit miehellesikin sanoa, että sulle olis tärkeää, että hän tulis sun kanssa, jos sen käynnin jälkeen ei tunnu hyvältä, niin et pakota sitä uudestaan tms. Mitä miehesi siinä menettää, että lähtisi mukaasi? Tuo on usein vaikeaa, kun mies ei pysty samaistumaan naisen tilanteeseen. On se aivan eri, kun ei tarvitse olla kokoajan hoidoissa itse... ja kun miehelle tuo raskauttaminenkin on vähän erilainen prosessi (ahdollinen joka päivä).. itselleni ainakaan mikään muu ei ole tyhmempää ja turhauttavampaa, kuin se että tietää ovulaation olevan, ja mies ei jaksa/halua/pysty harrastamaan seksiä. nyt mullakin taas sama juttu. odotan kuukautisia, jotka alkaa ennemmin tai myöhemmin, varmasti. Älytöntä hukkaan heittämistä ja turhaa pahaa oloa. Tuntuu välinpitämättömältä olla halauamatta seksiä sinä ainoana päivänä jolloin vauva voisi saada alkunsa.