Y
yksinäinen äiti
Vieras
menin typeryyksissäni liittymään facebookiin vain tajutakseni miten yksinäinen oikeasti olen. oon ollu 5 vuotta kotona lasten kanssa, elämä pyöriny pääasiassa tässä kotipihassa, lasten kerhoissa ja lähikaupassa. jotenkin sitä vaan oli tuudittautunu siihen, että tämmöstä tää elämä kaikilla on. niitä paria kaveria jotka mulla on näin pari kertaa vuodessa.
nyt vasta hetken tota facebookia seurattuani tajusin, että muilla ihmisillä on elämää, niillä on kavereita, ne tapaa toisiaan ja niillä on harrastuksia ym. :'( oikeesti, yksinäisen ja masentuneen kotiäidin helvetti koko facebook. kyllä lytistää ihmisen maan rakoon. ja tähän samaan syssyyn kysyttäköön myös, että voiko tuolta erota ja miten?
nyt vasta hetken tota facebookia seurattuani tajusin, että muilla ihmisillä on elämää, niillä on kavereita, ne tapaa toisiaan ja niillä on harrastuksia ym. :'( oikeesti, yksinäisen ja masentuneen kotiäidin helvetti koko facebook. kyllä lytistää ihmisen maan rakoon. ja tähän samaan syssyyn kysyttäköön myös, että voiko tuolta erota ja miten?