Nää illat on aina nii helvetin vaikeita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytmustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja nytmustana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä ap;n mieltä niin painaa?

Kaikki, mun elämässä ei ole mikään hyvin :(

Eikö mikään :o :ashamed: Täälä suunnallaki vaikee elämä, mutt koitan edes jotain positiivistä löytää.

En osaa/jaksa enää ajatella positiivisesti, kun kaikki kaatuu kumminkin niskaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:
onkohan kevät yleistä masennuksen/ahdistuksen aikaa?

Ainakin väsymyksen. Mulla väsyttää KOKO ajan, ihan sama minkä verran nukun, silti väsyttää.

En edes muista koska olisin nukkunut hyvin ja koko yön ilman herätyksiä, mutta on siitä nyt jokunen vuosi ainakin.

Onko sulla minkä ikäsiä lapsia, valvottaako ne vai onko sulla muuten uni vaikeuksia?

Ainakin väsymyksen. Mulla väsyttää KOKO ajan, ihan sama minkä verran nukun, silti väsyttää.

En edes muista koska olisin nukkunut hyvin ja koko yön ilman herätyksiä, mutta on siitä nyt jokunen vuosi ainakin.

:hug: Ja se ei kyllä masentuneen oloa ainakaan paranna.... Oletko lekurilla käynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:

Onko sulla minkä ikäsiä lapsia, valvottaako ne vai onko sulla muuten uni vaikeuksia?

Lapset valvottaa tai herättää monta kertaa yössä. Kunhan unenpäästä kiinni olen saanut niin sitten voisin nukkua varmaan vuorokauden ympäri jollei olisi velvotteita.

:hug: Ja se ei kyllä masentuneen oloa ainakaan paranna.... Oletko lekurilla käynyt?

En ole, mutta pitäis varmaan mennä.

Riippuu tietysti lasten iästä voiko unikoulua toteuttaa. Useinkin siis jos ei ole niin pieni, että tarvitsee syödä yöllä, lapsen valvominen on uhmaa.
Ainakin mun nykyään kolmevuotiaallani oli uhmailua ja jonkinlaista hellyyden kaipuuta. (isänsä kohteli aika kaltoin jo ihan vauvasta) Hän valvoi ensinmäiset kaks vuotta.

Yhteistyössä