Kun ehtii istahtaa ja pysähtyä ni kaikki paska alkaa pyörii mielessä
Päivät viel joten kuten menee kun tekemistä koko ajan, mutta nää illat :headwall:
Päivät viel joten kuten menee kun tekemistä koko ajan, mutta nää illat :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ap;n mieltä niin painaa?
Alkuperäinen kirjoittaja nytmustana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ap;n mieltä niin painaa?
Kaikki, mun elämässä ei ole mikään hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Alkuperäinen kirjoittaja nytmustana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ap;n mieltä niin painaa?
Kaikki, mun elämässä ei ole mikään hyvin![]()
Eikö mikään:ashamed: Täälä suunnallaki vaikee elämä, mutt koitan edes jotain positiivistä löytää.
Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:onkohan kevät yleistä masennuksen/ahdistuksen aikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:onkohan kevät yleistä masennuksen/ahdistuksen aikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:onkohan kevät yleistä masennuksen/ahdistuksen aikaa?
Ainakin väsymyksen. Mulla väsyttää KOKO ajan, ihan sama minkä verran nukun, silti väsyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja nytmustana:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:onkohan kevät yleistä masennuksen/ahdistuksen aikaa?
Ainakin väsymyksen. Mulla väsyttää KOKO ajan, ihan sama minkä verran nukun, silti väsyttää.
En edes muista koska olisin nukkunut hyvin ja koko yön ilman herätyksiä, mutta on siitä nyt jokunen vuosi ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja nytmustana:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:onkohan kevät yleistä masennuksen/ahdistuksen aikaa?
En edes muista koska olisin nukkunut hyvin ja koko yön ilman herätyksiä, mutta on siitä nyt jokunen vuosi ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Alkuperäinen kirjoittaja nytmustana:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:onkohan kevät yleistä masennuksen/ahdistuksen aikaa?
Onko sulla minkä ikäsiä lapsia, valvottaako ne vai onko sulla muuten uni vaikeuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Alkuperäinen kirjoittaja nytmustana:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:onkohan kevät yleistä masennuksen/ahdistuksen aikaa?
:hug: Ja se ei kyllä masentuneen oloa ainakaan paranna.... Oletko lekurilla käynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Hannis75:Voisitko harkita unikoulua lapsille? Neuvolasta saa siitä tietoa tarkemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jatta:musta on idioottimaista itkee täällä masennustaan ja surkeuttaan; se mitään auta. Kannattaisko ennemmin tehdä asialle jotain, mennä sinne lääkäriin?