Naama menee karseeks, kun laitan meikkivoidetta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuva

Vieras
Iho on ihan ok, ei siis finnejä tms, mutta meikkivoiteella olisi kiva vähän tasottaa jne. Ongelma on etten löydä sopivaa tuotetta.
Just ostin lorealin jonkun 15e maksavan putelin, mut ihan sama vaikka olis lumenee vedelly.
Aineet jämähtää naamaan heti ja iholle tulee ihme "purua" tai jotain kuivaa tavaraa. Näyttää että naama on hilseessä...Jotenkin kuiva kai, vaikkei siltä näytä ilman meikkivoidetta??

Apuja kellään?

Kai sä laitat kosteusvoidetta alle ja annat sen imeytyä kunnolla? Mulla on samaa ongelmaa aina talvisin, varsinkin otsassa ja poskissa. Mutta hyvä kosteusvoide kyllä auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Onkohan sulla vääränlaista kosteusvoidetta alla?

Mitä se sit pitäs olla? Jotain perus päivävoidetyyppistä on.

Juurikin sellaista. Meikkivoide on kamalan näköinen iholla ilman kunnon naaman puhdistusta ja kosteus voidetta. Kuorinta auttaa myös hieman.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:

Ei oo varmaan tarpeeksi rasvaista.

niin, tai sit se on liian rasvaista, ja jää kerrokseksi ihon pintaan. meikkivoidetta laittaessa lähtee sitten hituloimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:

Ei oo varmaan tarpeeksi rasvaista.

Ite ainakin käytän ihan kevyttä Nivean perus rasvaa. Kamalan rasvainen rasva ei välttämättä kunnolla imeydy, joten sekään ei ole hyvä, tuntuu koko päivän sellaselta raskaalta. Toki mulla on vähän rasvanen iho itessäänkin..

Mä olen joskus laittanut jotain paskaa rasvaa kuten erioilia naamalle ennen meikkausta ja lopputulos on kyllä ihan järkyttävä. Jostain syystä jotkut rasvat jättävät pienen kelmun iholle ja rullaantuvat pois kun vähän hinkkaa, eivät täysin imeydy.

itselläni eräs päivävoide aiheutti meikkivoiteen kanssa iholle sellaista valkosta... samannäköistä "purua" mitä irtoaa hankaamisen jälkeen pyyhekumista. ja sitä ei saa pois, pyyhkiminen vain pahentaa tilannetta ! :/ meni naamarasva vaihtoon...

Alkuperäinen kirjoittaja voidepurkkiko seuraavaks:
Suositelkaa sitten hyvä voide! Semmonen joka kostetuttaa mutta IMEYTYY myös hyvin :)

Cliniquella tosi ihania rasvoja, eivät ihan halvimmasta päästä.

Hyvä halpis voide on mielestäni L´orealin happy derm. Saa marketeista, vaaleanpunainen purkki =)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Suositelkaa sitten hyvä voide! Semmonen joka kostetuttaa mutta IMEYTYY myös hyvin :)
no riippuu myös sun ihotyypistä? pintakuiva, kuiva, rasvainen, mikä?

Luulisin että pintakuiva, en ole ihan varma :(

mulla myös sellainen, että melko pintakuiva, mutta sekaiho muuten. tosi hyvä, kevyt rasva on Ceralan, apteekissa maksaa vajaa 6?.
http://www.ceralan.fi/

ja nimenomaan toi pelkkä Ceralan, ei Ceralan plus.

Mulla sama homma. Kokeiltu vaikka mitkä kosteus- ja meikkivoiteet. Ja jos näyttääkin aluksi hyvältä niin parin tunnin päästä hilseilee. Hääpäivän iltanakin naama näytti kamalalta kun hilseili vaikka kosmetologi teki meikin ja koemeikinkin. Onneksi mulla on melko hyvä iho niin ei tarvi käyttää meikkivoidetta. Ois kuitenkin joskus kiva esim. juhliin laittaa.

Talvella varsinkin tuo on kyllä ongelmallista. Mutta sisäinen ja ulkoinen kosteututs kaiken a ja o, ja kuorinta. Sopiva kosteusvoide löytyy parhaiten kokeilemalla, itse tykkään kuivan ihoni kanssa ihan perus nivean soft caresta, kosteuttaa ja imeytyy hyvin. Voihan meikkivoiteen alle laittaa vielä pohjustusvoidetta, se tasoittaa myös, ja tietty laadukas meikkivoide. Kanebolla on hyviä voiteita kaikille ihotyypeille, pysyy mun kuivalla iholla ainakin tosi hyvin, halpikset taas tuppaa menemään huonoksi, siksi panostan kosmetiikkaan. On myös huomattavasti riittoisampia laatutuotteet kuin halpikset.

Cliniquella tosi ihania rasvoja, eivät ihan halvimmasta päästä.

Mäkin luulin että nyt taivas aukeaa kun ostin Cliniquen superdefense triple action moisturizer nimistä kosteusvoidetta. Mutta ei sovi ollenkaan tälle atoopikolle, ei kosteuta ollenkaan. Palasin apteekin voiteisiin. Ja unohdan edelleen nuo meikkivoiteet..

Minäkin suosin Cliniquen kosmetiikkaa. Ja meikkivoiteissa mulla vaikuttaa lähinnä se, millainen sen koostumus on. Sellainen kevyt ja helposti levittyvä on mulle parasta, ne paksummat ja esim. puikkomuotoiset eivät sovi mun iholle.

Yhteistyössä