Naama menee karseeks, kun laitan meikkivoidetta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuulostaa siltä, että sulla on kosteusköyhä huono iho ja/tai paskalaatunen kosteusvoide alla. jos ostat halvan kosteusvoiteen, se jää ihon pinnalle kalvoksi ja kuoriutuu just tuollain pois kun levität kuinka kalliin meikkivoiteen tahansa siihen päälle. mars kosmetologille hoitoon ja sitten kunnon perustuotteet käyttöön. älä tuhlaa meikkivoiteeseen jos pohja on huonossa kunnossa.

Panosta kunnon kosteusvoiteeseen. Ammattitaitoinen myyjä osaa suositella juuri sulle sopivaa.
Mulla on kuiva iho ja Lancomen Genifique on paras kosteusvoide ikinä! Melko kallista, mutta erittäin riittoisaa (käytän aamuin, illoin). Meikkivoiteena käytän Body Shopin mineraalimeikkivoidetta (sellaista jauhemaista, vedetään sudilla) ja oon tykästynyt siihen. Tavallista meikkivoidetta en enää edes osaisi käyttää.

Miksi kaikki jauhaa täällä, että halpa on huonoa? Ei ole. Opetelkaa ihmiset niitä INCI- eli sisältölistoja. Esimerkiksi Pirkka kosteusvoide on sisällöltään tosi hyvä. Ei se, että merkki on joku Dior tai YSL takaa aina että kyseessä olis hyvä tuote.
Kannattaa myös kuoria ihoa silloin tällöin, pari kertaa viikossa tai kerran. Anna kosteusvoiteen imeytyä kunnolla (n.10min) ennen kuin levität meikkivoiteen. Meikkivoide kannattaa valita jonkun kosmetiikkamyyjän kanssa, ja kertoa millainen iho sulla on jne.

Miksi kaikki jauhaa täällä, että halpa on huonoa? Ei ole. Opetelkaa ihmiset niitä INCI- eli sisältölistoja. Esimerkiksi Pirkka kosteusvoide on sisällöltään tosi hyvä. Ei se, että merkki on joku Dior tai YSL takaa aina että kyseessä olis hyvä tuote.
Kannattaa myös kuoria ihoa silloin tällöin, pari kertaa viikossa tai kerran. Anna kosteusvoiteen imeytyä kunnolla (n.10min) ennen kuin levität meikkivoiteen. Meikkivoide kannattaa valita jonkun kosmetiikkamyyjän kanssa, ja kertoa millainen iho sulla on jne.

Aivan. Muutenkin noissa merkkituotteissa maksaa se merkki ja esim. se, että niitä mainostetaan eikä vaikkapa Pirkkaa mainosteta (joten kuluttajan ei tarvitse maksaa tuotteen mainostuskuluja tuotteen hinnassa) eikä pakettien suunnitteluun/valmistukseen mene niin paljoa rahaa. Mut ei jotkut tajua :)

Ite ainakin käytän ihan kevyttä Nivean perus rasvaa. Kamalan rasvainen rasva ei välttämättä kunnolla imeydy, joten sekään ei ole hyvä, tuntuu koko päivän sellaselta raskaalta. Toki mulla on vähän rasvanen iho itessäänkin..

Mä olen myös käyttänyt vuosikaudet samaa tavaraa ja samoin myös Lumenen meikkivoiteita ja hyvä on tullut. Kuorin ihoni myös kerran viikossa ja 2 kertaa viikossa pidän kasvonaamiota. Aamuin illoin pesu pesugeelillä (ei missään nimessä saippualla) ja kasvovesi ja sen jälkeen toi Nivean rasva ja näillä on pärjätty :)

[QUOTE="Amelie";23366387]Panosta kunnon kosteusvoiteeseen. Ammattitaitoinen myyjä osaa suositella juuri sulle sopivaa.
Mulla on kuiva iho ja Lancomen Genifique on paras kosteusvoide ikinä! Melko kallista, mutta erittäin riittoisaa (käytän aamuin, illoin). Meikkivoiteena käytän Body Shopin mineraalimeikkivoidetta (sellaista jauhemaista, vedetään sudilla) ja oon tykästynyt siihen. Tavallista meikkivoidetta en enää edes osaisi käyttää.[/QUOTE]

Kakan marjat sanon minä! Itse en käytä muita kuin Nivean perusrasvaa kasvoilla ja toimii minulla. Siinä ei auta vaikka maksaisit itsesi kipeäksi voiteista, jos et osaa huolehtia ihosi kunnosta muutoin. Kuorinta ja naamiot, puhdistus ja kosteutus sekä ilmakylvyt 8meikittömät päivät) kera runsaan veden juonnin pitää ihon hyvänä ;)

Hintalappu ei takaa hyvää ja toimivaa tuotetta ;)

Yhteistyössä