N
nissanì
Vieras
koska käänsitte auton turvaistuimen kasvot menosuuntaan,suositus 3 vuotiaana??pian 2 vuotiaamme jalat ottavat kiinni penkkiin,siis nyt istuu selkä menosuuntaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora Vee:Niinpä, mielummin ne jalat ovat mennyttä kuin koko lapsi jos menee niska poikki! Ihmeellistä pelätä jalkojen katkeamista... On myös aivan käsittämätöntä että lastentarvikeliikkessä sanotaan että jo 2-vuotias voi istua naama menosuuntaan!Todella amatöörimäistä heiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nelli_:Euroopassa taas peräänajot ovat yleisempiä, siksi siellä naama menosuuntaan olevat penkit ovat yleisempiä.
Alkuperäinen kirjoittaja 6kk:Meillä lapsi oli vasta noin puolivuotias, kun ostettiin jo kasvot menosuuntaan oleva istuin.
Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Alkuperäinen kirjoittaja 6kk:Meillä lapsi oli vasta noin puolivuotias, kun ostettiin jo kasvot menosuuntaan oleva istuin.
Noin pienelle tarkoitetut istuimet pitäisi saada aina asennettua kumminkin päin. Itse en ainakaan ole suomessa sellaista istuinta nähnyt, jossa puolivuotias on laitettava istumaan kasvot menosuuntaan..
Alkuperäinen kirjoittaja minä..:Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Alkuperäinen kirjoittaja 6kk:Meillä lapsi oli vasta noin puolivuotias, kun ostettiin jo kasvot menosuuntaan oleva istuin.
Noin pienelle tarkoitetut istuimet pitäisi saada aina asennettua kumminkin päin. Itse en ainakaan ole suomessa sellaista istuinta nähnyt, jossa puolivuotias on laitettava istumaan kasvot menosuuntaan..
Kyllä sellaisia istuimia löytyy. 9kg- Esim Britax evolva ultra taitaa olla tällainen. Siinä on istuimen omat vyöt, joten ei se lapsi vielä auton vöissä istu. Ja muitakin tällaisia istuimia on (Recaro..)
Alkuperäinen kirjoittaja outoa..:Alkuperäinen kirjoittaja minä..:Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Alkuperäinen kirjoittaja 6kk:Meillä lapsi oli vasta noin puolivuotias, kun ostettiin jo kasvot menosuuntaan oleva istuin.
Kyllä sellaisia istuimia löytyy. 9kg- Esim Britax evolva ultra taitaa olla tällainen. Siinä on istuimen omat vyöt, joten ei se lapsi vielä auton vöissä istu. Ja muitakin tällaisia istuimia on (Recaro..)
En silti laittaisi puolivuotiasta vielä istumaan kasvot menosuuntaan. Ostaisin tuollaisen tuolin vähän kyllä isommalle lapselle, kuin pienelle vauvalle.