Naamakirjassaki kaikki mesoaa...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
eilisiä tuksun häitä, "hyi kamala voi kamala" häpeää, myötähäpeää, sokeutumista, oksentamista ja ties mitä.

Mie olin fiksu tyttö ja pistin töllön kiinni ko miehen puolikkaat loppu enkä kattonu häitä koska tiesin että saattaisin nolostella päähenkilöitten puolesta. Säilytin siis näköni viimesessä näkevässä silmässäni ja säästyin oksennukselta ja henkiseltä tuskalta :D

Minen ymmärrä miks joku jonka mielestä tukiainen on NIIIIN kamala ja ällöttävä ihminen, rääkkää itteänsä kattomalla häät, lukemalla joka ainoan uutisen ja linkittää sen joka paikkaan kauhistellen ja ihmetellen ja naureskellen.... Siis aikuset ihmiset?

Huumorina joku hauska juttu sillon tällön mennee mut että jatkuvasti.

Juu en katsonut mäkään. Ja ymmärrän sun pointin, mutta kyllä joskus tulee katsottua Tuksun juttuja.. ihan vain siksi, että se tuntuu niin epätodelliselta hahmolta, ettei sitä voi kun ihmetellä. Esim. sen kommentit Maria!-ohjelmassa.. "mä meen naimisiin vaan kerran.. ekoissa häissä on tarkkaa, että täytyy olla valkoista. Toisissa, kolmansissa ja neljänsissä voi olla sitten jtn muuta väriä.." :o

[QUOTE="joo";23276235]Katsoin, vaan en hauku sitä täällä tai facebookissakaan. En käsitä mitä ihmiset sen morkkaamisesta saa, kokevat paremmuutta?[/QUOTE]

No sitä ehkä. Huvitti kaupassa yks päivä ko eräs vähän tuhdimpi, reippaasti meikattu rouva lueskeli jonku lehen otsikoita ja paapatti "hyi että mikä makkarankuoreen ängetty läski ämmä tuo tukiainen". Kyllä katoin vähän pitemmällä katseella ja tais päästä joku hihityski.. Siinä oli kyllä ihan paras tyyppi arvostelemaan toista.

no kyllä noissa häissä mun mielestä arto oli paljon hävettävämpi kun tuksu itse. ihme känniääliö, ihan jopa käy tuksua sääliksi nyt miten ihmeessä se tuommoesen väkivaltaseen juoppoon sekaantu. mut kai se vakka kantensa valitsee..

Yhteistyössä