Naamakirjasta ja kaveripyynnöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoo moilanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoo moilanen

Vieras
Sielläkö pystyy nykyään perumaan kaveripyynnön?
Muutamia kaveripyyntöjä jäi roikkumaan, kun eivät reagoineet mitenkään pyyntöön ja onnistuin ruksaamaan ne pois sieltä. Onko nyt niin, että kaveripyyntöni poistui heidän sivultaan?

On sillain :) Itse huvikseni kokeilin yhden ystäväni kanssa. Poistin sen kavereista ja lähetin uuden pyynnön, kävin sitten omilla tunniksilla ruksaamassa sen ja kaveripyyntö oli sen sivuilta poistunut. Tosi hyvä juttu, että ne voi perua, varsinkin kun jotkut jättää "roikkumaan" pyyntöjä ihan tahallaan vaikka näkee että he ovat käyneet naamiksessa. Kävin myös uudestaan katsomassa yhden joka oli jättänyt mut roikkumaan sivuja niin siinä oli nappi että lisää kaveriksi, eikä että pyyntö odottaa vahvistusta, vai miten siinä nyt lukikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi vitsi! En ollut tajunnut tuota, ja minulla on ollut yksi kaveripyyntö roikkumassa siellä iät ja ajat. Nyt sain poistettua sen. Kiitos!

Ei varmasti monikaan tuosta tiedä en usko. Siinä ihmettelevät sitten kun ei enään olekaan pyyntöä siellä :D Mulla niin ärsytti kun yksi jolle lähetin kaveri pyynnön on roikottanut sitä monta kuukautta ja tiedän että on ollut naamakirjassa kun kirjoitellut yhteisien ystäviemme seinälle. Jos ei halua kaveriksi, mun mielestä sen voi poistaa samantien, niin ainakin minä teen.

Alkuperäinen kirjoittaja KYLLÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi vitsi! En ollut tajunnut tuota, ja minulla on ollut yksi kaveripyyntö roikkumassa siellä iät ja ajat. Nyt sain poistettua sen. Kiitos!

Ei varmasti monikaan tuosta tiedä en usko. Siinä ihmettelevät sitten kun ei enään olekaan pyyntöä siellä :D Mulla niin ärsytti kun yksi jolle lähetin kaveri pyynnön on roikottanut sitä monta kuukautta ja tiedän että on ollut naamakirjassa kun kirjoitellut yhteisien ystäviemme seinälle. Jos ei halua kaveriksi, mun mielestä sen voi poistaa samantien, niin ainakin minä teen.

Joo, just tuo roikottaminen muakin on ärsyttänyt ja sitten se, että hän pääsee katsomaan minun profiilin, mutta minä en hänen. Mutta nyt on asia järjestyksessä! :)

Eli menette kaverilistaanne, jossa kaveripyyntö näkyy jo teille kaverina, vaikka hän ei ole vastannut pyyntöön. Sen henkilön kohdalla on ruksi, josta painamalla voitte hänet poistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Salla:
Ai miten? =O

Menet naamakirjaan, sieltä sitten kohta kaverit yläkulmasta ja elä paina sitä vaan siihen tulee sitten pieni valikko ja siittä kohtaa "kaikki kaverit" siihen tulee sitten lista jossa on kaikki sun kaverit ja ne myös joita olet pyytänyt. Ruksi vaan sit sivusta.

Mä ainakin lisäsin yhden "tutun", ja siellä luki, että odottaa vahvistusta, ja vähän ajan päästä huomasin, että on kommentoinut yhteisten kaveriemme seinälle jotain, ja katsoin, että onko lisännyt mua kaveriksi niin ei ollut, ja mun listassa siis ei enää lukenut, että odottaa vahvistusta. Eli oli torjunut mun pyynnön.onneksi niin päin :D

Yhteistyössä