naamakirjasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttynyt

Vieras
Tulin tänne kysymään mielipidettä ihanaisilta naisilta ja aina ehdottomalta raadilta...

Melkosta itkua oli viime yö tuon ah niin mahtavan naamakirjan takia.
Mieheni poisti minut oman vaimonsa naamakirjan ystävälistalta. oli n. 2kk pois koko naamakirjasta ja nyt pienen mustasukkaisuus episodin jälkeen palasi takaisin ja poisti minut. Olen melkosen järkyttynyt että oma aviomies voi vaimolleen tehdä näin...muutaman ystäväni kanssa juttelin tästä ja ei tätä tuntunut kukaan ymmärtävän...Mieheni sanoi että ei halua minun kyttäilevän ketä hänen sivuillaan on...HÄH??? eikös naamakirja perustu juurikin sosiaaliseen kyttäämiseen, kaikki tekee sitä!!! nyt mieheni haluaa minua näin julkisesti loukata koska on kyse hyvin julkisesta foorumista, jossa meidän koko ystäväpiiri ja työyhteisöt on...minkä viestin mieheni antaa muille? miten minun pitäisi nyt sitten suhtautua? miheni sanoi että ei välitä muiden mielipiteistä ja ei aijo minua listalleen enää lisätä...itse pidättelen itkua koko aika kun en osaa tähän suhtautua...miten ihmeessä mä normi arjessa kohtaan mieheni joka torjuu minut julkisesti?

kirjotin sivustolleni että olen nyt tästä eteenpäin puhelimitse tavotettavissa...en poista sivua mutta olen pois sieltä... tuota parisuhde tilannetta en muuta sinkuksi, mutta poistin sen sieltä että olen naimisissa hänen kanssaan. en haluaisi alentua vastaavaan kun hän..oman julkisen pettymyksen ilmaisen että en pidä vihkisormusta kunnes asia selviää...kihlasormusta kylläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kirjotin sivustolleni että olen nyt tästä eteenpäin puhelimitse tavotettavissa...en poista sivua mutta olen pois sieltä... tuota parisuhde tilannetta en muuta sinkuksi, mutta poistin sen sieltä että olen naimisissa hänen kanssaan. en haluaisi alentua vastaavaan kun hän..oman julkisen pettymyksen ilmaisen että en pidä vihkisormusta kunnes asia selviää...kihlasormusta kylläkin.

Tulikohan nyt kärpäsestä härkänen?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Se on vain naamakirja. Lapsellista touhua tuommonen....

näin on. mutta mieti itse jos miehesi poistaisi sinut kokonaan naamakirjastaan?? se tosiaan on vain naamakirja mutta hyvin julkinen ja sitä kautta osasi kyllä loukata omaa rakkaintaan aikas lujaa..

Jösses. Se on VAIN naamakirja.

En minäkään oo halunnut miestäni kaverilistalleni, ja useammalla ystävällänikään ei ole omaa puolisoa kaverina siellä. Oltiinkohan me miehen kanssa päivä tai kaksi kamuja, ja sitten todettiin se turhaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Jösses. Se on VAIN naamakirja.

En minäkään oo halunnut miestäni kaverilistalleni, ja useammalla ystävällänikään ei ole omaa puolisoa kaverina siellä. Oltiinkohan me miehen kanssa päivä tai kaksi kamuja, ja sitten todettiin se turhaksi.

mutta oli ja nyt ei enää...jos ei olisi ikinä ollutkaan olisi tilanne varmaan aivan toinen...

Mä olen muuten harkinnut kanssa monesti poistavani vaimon tolta mun Fabu-kaverilistalta. Ihan just vaan kanssa ton "kyttäys" asian takia. Mä jotenkin alunalkaenkin olisin oikeestaan halunnut pitää sen ihan vaan tollasena kavereiden välisenä juttuna.
Mut yleisesti ottaen mun mielestä nää nettijutut otetaan ihan liian vakavasti.

Ei noin voi kukaan puolisostaan välittävä ajatella!

Jos minun mieheni tekisi noin, olisi entinen mies koska ei pysty kunnioittamaan tahtoani edes sen vertaa että virtuaalielämässä pitäisi minut ystävänään.

näin on. mutta mieti itse jos miehesi poistaisi sinut kokonaan naamakirjastaan?? se tosiaan on vain naamakirja mutta hyvin julkinen ja sitä kautta osasi kyllä loukata omaa rakkaintaan aikas lujaa..

No minun ukko ei ole naamakirjassa käyny ko ehkä kolme kertaa vaikka sillä sielä tili on. Joten luultavasti se poistaa koko paskan jossaki vaiheessa.

Kyllä mie ymmärrän että sinua ottaa aivoon tuommonen... :hug: Mut ukkos häpeä se on, tuommonen lapsellisuus.

ok. eli tämä ei saanut kannatusta. mun täytyy siis vain kestää se että mieheni haluaa julkisesti ilmoittaa yllättäin että en ole hänen vaimo.

En kyllä osaa nähdä asiaa noin.

Onko parisuhde-kohdassa "sinkku" ja toiko hän avioeropaperit eteesi?

ok. eli tämä ei saanut kannatusta. mun täytyy siis vain kestää se että mieheni haluaa julkisesti ilmoittaa yllättäin että en ole hänen vaimo.

No musta se on outoa. :|

Siellä nyt on kavereina ihmisiä (ainakin monilla) kenen kanssa ei mitään kuulumisia ees vaihda. Tai ne lähimmät ystävät myös, vaikka hoidat kaverisuhteen muualla kuin facebookissa. Miksei sitten oma puoliso?

oman julkisen pettymyksen ilmaisen että en pidä vihkisormusta kunnes asia selviää...kihlasormusta kylläkin.

No mutta. Eihän tuossa ole mitään järkeä! Jos sulla on ennen ollut kaksi sormusta ja nyt vaan yksi, niin ulkopuoliset tulkitsevat niin, että ole eronnut miehestäsi ja pikaisesti kihlautunut jonkun uuden ihmisen kanssa!

Eikö nyt muita kuin ap:tä ja minua vaivaisi luonnottomasti se, että mies kiukuttelee lapsellisesti kaikkien tuttavien ja sukulaisten edessä kuin mikäkin ääliö poistamalla vaimonsa listoiltaan.

Mun mielestä tuo on pettämisen jälkeen lähes pahinta mitä puolisolle voi tehdä. Kyse on siitä, että hän halveksii puolisoaan ja ilmaisee tämän julkeasti myös kaikille sukulaisilleen ja tuttaville.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuhhh:
Eikö nyt muita kuin ap:tä ja minua vaivaisi luonnottomasti se, että mies kiukuttelee lapsellisesti kaikkien tuttavien ja sukulaisten edessä kuin mikäkin ääliö poistamalla vaimonsa listoiltaan.

Mun mielestä tuo on pettämisen jälkeen lähes pahinta mitä puolisolle voi tehdä. Kyse on siitä, että hän halveksii puolisoaan ja ilmaisee tämän julkeasti myös kaikille sukulaisilleen ja tuttaville.

juuri tälläinen olo minulla on...kiitos että edes joku tajusi. tiesin kyllä et moni ajatteleen noin niinkun suurin osa tässä ketjussa.

meillä on myös ollut ongelmia meidän avioliitossa niiku joka liitossa mutta ei viime aikoina...

Yhteistyössä