Naamalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M_39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa että sanoit kaipaavasi makuani! Haluan kastella koko naamasi, siten että sitä valuu joka paikkaan ja sen jälkeen haluan suudella sua pitkään. Nuole oikein kunnolla, maistele ja nauti, niin teen minäkin. Pieni parransänki kutkuttaisi kivasti pimpin herkkää ihoa; onko sulla sellaista, sänkeä siis?

Totta kai parransänki löytyy! Hiero itseäsi rohkeasti vasten kasvojani. Liu'uta nenääni pillussani. Anna kosteutesi valua kasvoilleni ja suuhuni. Maista makuasi huuliltani!

Totta kai parransänki löytyy! Hiero itseäsi rohkeasti vasten kasvojani. Liu'uta nenääni pillussani. Anna kosteutesi valua kasvoilleni ja suuhuni. Maista makuasi huuliltani!

Parransänkesi kutkuttaa ihanasti jalkovälini ihoa ja pehmeiden reisieni sisäpintaa....kiihottavaa! Hieronhan minä rohkeasti, enhän minä nyt sinua ujostele oi rakas nuolijani. On niin ihanaa tarjoilla märkää pimpsaani sellaiselle joka ymmärrtää hyvän herkun päälle. Tunnetko miten pimpsani muuttuu koko ajan turpeammaksi, se on ihanan limainen ja niin kuuma...tuntuu niin hyvältä! Puristelethan samalla kunnolla pakaroitani, anna mun tuntea miten paljon himoitset mua. Maistan toki makuni huuliltasi, haluan suudella sua pitkään ja kauan...mmmmm....oot ihana mies, saat naisen ulvomaan nautinnosta!

Oi, miten ihanalle huntuu limaisen pillusi hyväily kasvoillani. Hamuan paisuneen klitoriksesi huulteni väliin, nenäni painautuu häpyhuultes väliin. Kyrpäni sykkii kovana, kun nautin jumalaisesta lähteestäsi, oi sinä rakkaani!