Naamassa joku patti, muuttuu valkoiseksi jos ihoa "venyttää" MIKÄ se on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Monta kuukautta jo ollut, ei ole mikään ihonalainen finni tms. Puristamalla ei tapahdu mitään, verensokerimittarin neulalla olen koittanut tehdä reiänkin siihen, mutta ei sieltä tule mitään ulos. Herneen kokoinen on

Mikä se on ja millä saan sen pois? On täysin kivuton, mutta kamalan näköinen

Mullakin on...tuli raskauden aikana kulmakarvan lähelle. Eli ollut yli vuoden, eilä lähde mihinkään. Hiukan kova kun painaa, mutta ei kipeä. 0,5cm halkaisija...oon kans miettiny mikä tuo on :/

herneen kokoinen luufinni?? On mulla sellaisia pienempiä luufinnejä ollut, siis ihan pikkiriikkisiä, mutta en nyt ihan ajatellut että tämä olisi sellainen. Mitenkäs se poistaisi sen kun en itsekkään saanut sieltä mitään tulemaan

Joo, mä kyllä kävin kosmetogilla, ja ei se sitä poistanut...kysyi vaan "mikä tuo on?", onko tuossa ollut kunnon finni? En sanonu mitään, kosmetogihan se on näppyasiantuntija enkä minä...

No NYT selvisi mikä se on :o

eilen kun piikillä tein siihen reiän, en saanut mitään tulemaan taaskaan ulos, mutta tänään kun näpersin sitä, sieltä alkoi tulemaan jotain joten menin vessaan ja yritin puristaa lisää

10 min puristelin sieltä sellaista valkoista jauhemaista töhnää

Eli se on rasvapatti, millainen minulla oli niskassakin 6v kunnes tapahtui tämä sama, haju oli silloin todella paha, nytkin haisi pahalle, mutta ei niin pahalle kuin viimeksi.

Miten tuon nyt saisi kokonaan pois? Niskasta joudun rutistamaan jauhot pihalle noin kerran kuussa kun se aina täyttyy :( poskessa olevan sain nyt niin tyhjäksi, ettei sieltä tule tuota valkoista enää, tuntuu kuitenkin, että siellä jotain vielä on

nostan, jospa tuo yksikin vastaaja huomaisi tämän. Kannattaa sinnikkäästi vain yrittää puristella, niskassa mulla tosiaan oli vastaava yli 6 vuotta. Paljon sieltä tulee sitä jauhemaista töhnää, mutta patti lähtee pois kun puristaa tarpeeksi lujaa kaikki pois

Yhteistyössä