Naapuri huusi parvekkeeltaan " Sammuta nyt ne valot SAATANA! "

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kun mulla oli kodissani valot päällä ja ei verhoja ikkunassa. Mielestäni naapurilla ei ole mitään oikeutta päättää millon pidän kodissani valoja päällä. Tämä myös pitää seinän takana päivittäin outoa " ääää " ääntä, karjahtelee, kiroilee välillä huutaen hiljaisuusaikaan kun pelaa mieslapsipelejä, huutonauraa, huutoaivastelee, kerran alkoi huutamaan täyttä kurkkua kun imuroin päivällä, häntä myös ilmeisesti jurppii kun vietän suurimman osan päivästä kotona ja kun pöytäni on ikkunan edessä ja oon usein siinä koneella mutta niin on näköjään hänkin usein kotona kun on aikaa kytätä minua, minä en kyttää ketään, on mielestäni häiriintynyttä jos naapuri ei pysty menemään omalle parvekkeelleen koska mulla on kodissani valot päällä ja ei oo verhot ikkunassa, eikä mielestäni ihmisen tarvii kotoaan lähtee pakoon jos ei oo menoja mihinkään... Naapuri on ilmeisesti keksinyt että tässä kerrostalossa on huono äänieristys ja vetänyt herneen nokkaan tekemisistäni ja on mielenvikainen kiusaaja.

Mitä ääniä minun kotoani lähtee sitten päivittäin niin käyn muutaman kerran päivässä vessassa, lasken muutaman kerran hanasta vettä, otan 30min suihkun, katson satunnaisesti YouTube videoita ja 1-3 tv ohjelmaa normaalin puheen voimakkuudella ja mikään näistä ei koskaan tapahdu hiljaisuusaikana klo 22-7 joten tälleen otan huomioon naapurit ja elän sääntöjen mukaan. En elä mielestäni mitenkään kohtuuttomasti. Oon vissiin myös allergisoitunut jollekin ja siks aivastelen usein ja naapuri matkii sitä mutta hänen aivastelunsa on sellaista korostettua, huutoaivastaa niin kovasti että varmasti kuuluu naapuriin. Tuntuu että häntä häiritsee kaikki mitä teen, jopa se wc-pöntön veto.

Tekisi mieli käydä kysymässä että oisko sitten hyvä jos tähän muuttaisi bilettäjä tai sellainen joka menee yöllä suihkuun, että ei luulis olevan kohtuutonta sallia jos päiväsaikaan käyn 30min suihkussa kun se rentouttaa mua vaikka outo tapa onkin tai kun katson 1-3 tv ohjelmaa normaalin puheen voimakkuudella ( täällä kuuluu muukin puhe seinistä läpi ) tai kun kuuntelen musiikkia pelkästään läppäriltä 2 kertaa kuussa normaalin puheen voimakkuudella. Kuulokkeet aiheuttaa mulle tinnitystä ja säännöissä niitä ei veloiteta käyttämään.

Mitä mieltä olette, pitäiskö mun pelätä naapuria? Hän on mies ja kohdistaa tälläistä häiriintynyttä käytöstä naiseen eli minuun.

Yhteistyössä