Naapuri koputtaa koko ajan seinään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Siis hakkaa, niin kuin olisin häiriöksi. Kävi eilen myös paukauttamassa nyrkillä oveeni.

Kyse on siis kerrostaloasunnosta. Asun yksin. Nytkin olen tässä kotona, televisio tai radio ei ole päällä. Tietokoneella oli auki FB, eli ei mitään ohjelmaa tai ääntä. Silloin kun kävi hakkaamassa ovea, olin täällä itsekseni istumassa sohvalla ja luin kirjaa.

Muutenkin olen aika hiljainen asuja, musiikkia ja telkkaria on välillä päällä, mutta ei kovalla.

Myönnän, että en oikein uskalla mennä naapurin ovellekaan kysymään, että mikä tämä homma oikein on. En tunne häntä, tiedän että perheessä on yksi pieni lapsi, lapsen äiti ja sitten tämä mies. Joka on kyllä niin iso ja skrode, ja ilmeisesti tosi vihainen, joten en todellakaan itsekseni uskalla mennä ovelle kyselemään :(

En voi pyytää talonmieheltä apua, koska kyseinen naapuri on talonmies...

[QUOTE="mymmeli";30736173]Voisko naapuri kuvitella, että jostain muusta asunnosta kantautuva meteli tulisi sinun luota?[/QUOTE]

En tiedä, mutta luulisi että jos jossain asunnossa on niin kova meteli, niin se kuuluisi minullekin. Olen ainoa seinänaapuri, yläpuolella on asukas. Mutta ei kai se nyt yläpuolelta kantautuisi niin kuin tulisi minun kämpästäni, minun yläkerran naapuristani kuuluu kyllä meteliä aika usein mutta se on selkeästi yläkerrasta eikä tule sellaista vaikutelmaa, että tulisi vierestä.

Yhteistyössä