E
ev.lut. äiti
Vieras
Näin kävi, eli naapuriin muutti nyt pari viikkoa sitten vl-perhe. Kuusi lasta, äiti on noin minun ikäiseni, eli vajaa kolmekymppinen. Olen jutellut jo aiemmin tuon äidin kanssa, vaikuttaa oikein mukavalta
Lapset ovat kirmailleet yhdessä, ollaan käyty kahvittelemassa heillä ja paljon yhteistä meillä on. Molemmilla suurperheet, samanikäiset lapset jne. Nyt eilen tuo äiti päästi oman tyttönsä kokeilemaan pesäpalloa mun tyttärien kanssa, vaikka lestoille urheiluseuroissa harrastaminen on kuulemma oikeastaan kiellettyä, ettei urheilusta tule epäjumalaa. Lupasin vahtia tuon äidin tyttöjä ja kaikki meni oikein mainiosti ja saa tulla seuraavaksikin mukaan vielä kokeilemaan ainakin
Tosiaan minulla ja hänellä molemmilla tytöt 7v ja 8v, monesti leikkivät neljästään tai sitten kaksistaan. 7-vuotiaat ovat toistensa parhaat kaverit kuin myös nuo 8-vuotiaat. Meillä on hyvin samanlaiset kasvatusmallit ja ajatusmaailma ja meidän muutkin nuoremmat lapsemme viihtyvät hirmu hyvin keskenään
Loppukesän suunnitelmina on mennä yhdessä huvipuistoon ja vesipuistoon.
Nyt kun minä olen tuon äidin tyttärien kanssa käynyt tosiaan siellä pesäpallossa ja kaupungissa isossa leikkipuistossa jne, niin tuo äiti kysyi, haluaisivatko minun tyttäreni lähteä sunnuntaina heidän mukanaan seuroihin? Kyselin vähän mitä siellä tehdään, kuulemma lauletaan ja kuunnellaan saarnaa, lapset usein piirtelevät jne. touhuilevat. Lupasin harkita asiaa. Lapset kuulemma haluavat lähteä. Päästäisinkö minä nuo mukaan? Mitä siellä seuroissa oikeasti tehdään?
Nyt kun minä olen tuon äidin tyttärien kanssa käynyt tosiaan siellä pesäpallossa ja kaupungissa isossa leikkipuistossa jne, niin tuo äiti kysyi, haluaisivatko minun tyttäreni lähteä sunnuntaina heidän mukanaan seuroihin? Kyselin vähän mitä siellä tehdään, kuulemma lauletaan ja kuunnellaan saarnaa, lapset usein piirtelevät jne. touhuilevat. Lupasin harkita asiaa. Lapset kuulemma haluavat lähteä. Päästäisinkö minä nuo mukaan? Mitä siellä seuroissa oikeasti tehdään?