Naapurin kissa pihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissoista mitään tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissoista mitään tietämätön

Vieras
Kävi niin sääliksi naapurin kissaa kun odotti rapun ovella että pääsis sisään. Lähti seuraamaan meitä meidän rappuun ja yritti tulla sisälle. Soitettiin omistajalle että tuliskos päästään kissansa sisälle niin ei tullu. Tonne se jäi naukumaan oven taakse pieni katti :/ Ehkä olen vaan yliherkkä mutta mun mielestä tommonen on ihan heitteillejättöä. Kai se sitten pärjää kun tossa autojen konepellien päällä lämmittelee yös. ?

Meillä kisuli ollut ulkona 35 asteen pakkasella ja palelluttanut korvansa, ja ihan kuule omasta halustaan. Väkisin piti sisälle välillä raijata, kun en todella aikonut jättää sitä yöksi ulos, en ois saanu yöllä unta. Kissa pärjää vallan mainiosti ulkona odottelemassa.

Eläinsuojeluun yhteyttä, heitteille jättöhän tuo on.
Lalaa, Meneppäs itse sinne 35 asteen pakkaseen yöksi, hyvin varmasti pärjäät! Kissa kyllä oppii, jos omistaja viitsii opettaa....

Alkuperäinen kirjoittaja NN:
Lalaa, Meneppäs itse sinne 35 asteen pakkaseen yöksi, hyvin varmasti pärjäät! Kissa kyllä oppii, jos omistaja viitsii opettaa....

Täällä Etelä-Suomessa on kylläkin 30 astetta enemmän lämpöä, joten kissalla ei ole mitään hätää.

Alkuperäinen kirjoittaja NN:

Mistä päätellen kissa on siellä yötä, eikä kukaan hae pois?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähinnä ihmettelen miksi kissaa ei voinut heti hakea pois kun se selvästi pyrki sisälle. Jos joku katti nauttii ulkona olosta niin eri asia

No koska eivät ehkä meedioina tienneet että pyrki sisälle, jos yleensä viihtyy ulkona. Tai jos oli vaikka livahtanut ulos kun ovi oli auki eikä vielä osanneet kaivata.

"No koska eivät ehkä meedioina tienneet että pyrki sisälle, jos yleensä viihtyy ulkona. Tai jos oli vaikka livahtanut ulos kun ovi oli auki eikä vielä osanneet kaivata."

SOITIN ETTÄ KATTI TÄÄLLÄ PYRKII SISÄLLE OVISTA JA IKKUNOISTA