Naapurin muksu saa mun pinnani kiristymään totaalisesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hermoheikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hermoheikko"

Vieras
Lapsen kaveri saa mun pinnan tiukille.. Tänään ollut meillä jo useita tunteja, mikä ei sinänsä haittaa. Asia, joka haittaa, on se, että tää lapsi kysyi, että voinko tehdä hänelle jäätelötötterön. Sanoin, että tänään meillä ei syödä jäätelöä.
Kohta kuulin, kun tämä lapsi sanoi meidän lapselle, että mene kysymään teidän äitiltä, voisko se nyt tehdä sen jäätelön minulle.
Meidän lapsi tuli kysymään, johon mies vastasi, että meillä ei tänään syödä jäätelöä, omat eikä vieraat eivät tänään saa jäätelöä.
Mies lähti töihin, niin saman tien kuulin, kun tämä lapsi taas sanoi meidän lapselle, että kysy, voiko se nyt tehdä mulle sen jäätelön.
Vastasin jälleen, että tänään ei tipu eikä lirise mitään jäätelöitä kenellekkään.
Meni 10 minuuttia, niin taas naapurin muksu käskee lapsen tulla kysymään, joko voin tehdä. Meidän lapsi vastasi, että vanhemmathan sanoivat, ettei kukaan saa jäätelöä...
Silti on käyty kysymässä jo valehtelematta 21 kertaa!!!

Vedä sille huutoraivarit että SITÄ VITUN JÄÄTELÖÄ EI TULE JOTEN TUKI SE TURPAS AIHEESTA!!!!!! Eiköhän hiljene, jos ei niin pennulla on vakavaa vikaa päässä.

[QUOTE="Hermoheikko";28689867]Lapsen kaveri saa mun pinnan tiukille.. Tänään ollut meillä jo useita tunteja, mikä ei sinänsä haittaa. Asia, joka haittaa, on se, että tää lapsi kysyi, että voinko tehdä hänelle jäätelötötterön. Sanoin, että tänään meillä ei syödä jäätelöä.
Kohta kuulin, kun tämä lapsi sanoi meidän lapselle, että mene kysymään teidän äitiltä, voisko se nyt tehdä sen jäätelön minulle.
Meidän lapsi tuli kysymään, johon mies vastasi, että meillä ei tänään syödä jäätelöä, omat eikä vieraat eivät tänään saa jäätelöä.
Mies lähti töihin, niin saman tien kuulin, kun tämä lapsi taas sanoi meidän lapselle, että kysy, voiko se nyt tehdä mulle sen jäätelön.
Vastasin jälleen, että tänään ei tipu eikä lirise mitään jäätelöitä kenellekkään.
Meni 10 minuuttia, niin taas naapurin muksu käskee lapsen tulla kysymään, joko voin tehdä. Meidän lapsi vastasi, että vanhemmathan sanoivat, ettei kukaan saa jäätelöä...
Silti on käyty kysymässä jo valehtelematta 21 kertaa!!![/QUOTE]

Joku taitaa tykätä jäätelostä!

rasittava....mutta joo,kotia lähtö jos ei tajau lopettaa mankumista kehoituksesta huolimatta...ei taida kyllä ihan järkevä tenava olla tai ainakin huonosti kasvatettu....

Yhteistyössä