Naapurin nelosluokkalainen poika kerjää verta nenästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertoaisiko naapurin äidille?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kertoaisiko naapurin äidille?

Vieras
Äskettäin poika(5lk.) kertoi, että naapurin "Nico" brassaili heille ulkona pihalla, kun poika oli kavereitensa kanssa tulossa meille. Olettaisin, että kyseinen "tosi cool" naapurin poika ymmärtää kenelle brassailee koska meidän "Ville" liikkuu koulun kovimpien(kauniit, rohkeat ja sporttikaat) poikien kanssa. Olen ennenkin ihmetellyt, että miksei poika leikki naapurin kanssa niin poika vastasi, että tämä pikku kovis on koulun hörhö.
Onneksi pojat olivat nyt huumoripäällä, ja poika vielä kertoi mitä tapahtui.
Poika itse on hyvin myötäilevä ja sosiaalinen ihminen joten hän ei paljon provosoidu mutta pelkkään naapuri pojan puolesta, että nämä oikeasti kovikset eivät ensi kerralla olekaan niin suvaitsevia.

Kerro sinä lapsellesi, että lopettaa itse sen brassailun ja coolin esittämisenä. Eivät ne sportikkaammat sen parempia ihmisiä ole kuin tämä naapurin pullasorsa.

Kuulostat itse aika :( .... ylpeältä että poikasi liikkuu kauniiden ja rohkeiden kanssa :)
Voisiko olla että kukaan ei ota poikaa mukaan ja hänen on "pakko" keinolla kuin keinolla yrittää päästä piireihin .

Mä puhuisin korkeintaan omalle coolille Villelleni ja tämän cooleille kavereille siitä, että naapurin Nicolla on täysi oikeus olla mikä on, brassailla, ja säilyttää fyysinen koskemattomuutensa.

• Tykkää
Reactions: kikatus
Ihanaa lokeroimista...
Anna kun arvaan niin samalta kadulta löytyy rillipäiset nörtit, cheerleader-kiljukaula-tyttökerho, mustiin pukeutuvat pikkurikolliset, koulukiusattu ruipelo?

Yhteistyössä