Naapurin poika kävi kerjuulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ja ihan kirjaimellisesti. Ekaluokkalainen poika.. Siellä se seisoi oven takana pääkallopuvussa, korin kanssa ILMAN virpomisvitsoja ja kysyi että saaks virpoo..

Alkaa virpomishommat olee kohillaan tolla systeemillä..

Näin se nykyaikana menee :(
kohta joku tulee sanomaan että olet keksinyt koko jutun ja olet kamalan lapsivastainen ihminen ja sitten sinulle vielä haukutaan että toivottavasti sinulle ei ole omia lapsia kun noin törkeä olit ;)

Jos se ressu ei tiennyt et virpoa kuuluu oksilla. Ei kaikki tiedä sitä jos ei ole kerrottu/opetettu. Ja jos nähnyt että kaverit saanneet kaikkea niin itsekin tahtoi...

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Milläpä se sitten virpo?

Eipä se millää virponu. Sanoin sille kyl et ei mul oo mitää annettavaa ku unohin taas koko homman.

Ois se tietenki voinu mielikuvitusvitsalla virpoo ja mä oisin voinu antaa sille mielukuvituspalkan :D

Ja joo, mä oon varmaan tosi tylsä ja lapsivastainen tyyppi ku mua ei vaan oikee nappaa tollaset..

Meillä sovittu lasten kanssa että, virvotaan vaan mummeille, kummeille ja tutuille. Ja heiltäkin varmistettu etukäteen että, näin sopii;) eikä todella lapset edes halua mennä vieraiden oville. Ja paljon parempi ja kivempi näin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos se ressu ei tiennyt et virpoa kuuluu oksilla. Ei kaikki tiedä sitä jos ei ole kerrottu/opetettu. Ja jos nähnyt että kaverit saanneet kaikkea niin itsekin tahtoi...

Kyl se ties. Aikasemmin päivällä ku lehden hain ni sil oli kaks oksaa. Mä tiedän tän pojan..

Meillä kävi äsken yläasteikäinen (tai vähintään 5.-6. luokkalainen) poika virpomassa pelkällä pajunoksalla. Siis siinä oli yksi lyhyt suora oksa, jossa pari pajunkissaa, mutta ei koristeita. Ja tietenkin ihan normaalit vaatteet päällä. No, annoin pojalle yhden suklaamunan (aiemmin päivällä annoin kaksi munaa/lapsi muille virpojille, jotka olivat valmistutuneet vähän paremmin). Sitten se näytti pihalla esittelevän sitä munaa kaverilleen, joka ajoi mopolla. Päätin kyllä, että jos toinen lapsi/nuori tulee yrittämään samalla tavalla, sanon, ettei saa virpoa, jos ei ole edes sen verran nähnyt vaivaa, että olisi jollain tavalla koristellut oksansa....

Täähän on kuin se juttu kun vuonna -92 syyskuusa meidän kaveriporukalla oli tupakkarahat loppu. Pojat keksi, että lähdetään virpomaan. Rahat siniseen Belmonttiin oli koossa vartissa kun jakaannuttiin kahteen porukkaan.

Naurettiin melkein pissat housussa itsekin. Oltiin kuulemma niin hyvätuulisia, että meille piti antaa palkkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama juttu:
Meillä kävi äsken yläasteikäinen (tai vähintään 5.-6. luokkalainen) poika virpomassa pelkällä pajunoksalla. Siis siinä oli yksi lyhyt suora oksa, jossa pari pajunkissaa, mutta ei koristeita. Ja tietenkin ihan normaalit vaatteet päällä. No, annoin pojalle yhden suklaamunan (aiemmin päivällä annoin kaksi munaa/lapsi muille virpojille, jotka olivat valmistutuneet vähän paremmin). Sitten se näytti pihalla esittelevän sitä munaa kaverilleen, joka ajoi mopolla. Päätin kyllä, että jos toinen lapsi/nuori tulee yrittämään samalla tavalla, sanon, ettei saa virpoa, jos ei ole edes sen verran nähnyt vaivaa, että olisi jollain tavalla koristellut oksansa....

tuohon vaateasiaan on pakko kommentoida, että virpominen kuuluu tehdäkin tavallisissa vaatteissa

Yhteistyössä