Naapurin täti sitten loukkaantui kun kerroin ettei lapset tykkää kun heidän lapset tulee pihallemme...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinturkkuuses
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mua joku kutsuis naapurin tädikiksi ja miestäni sedäksi ni saattaisin mäkin loukkaantua...

Miksi? Mä en nyt tajua tänä ketjun tätä jotenkin kummallista sivuaihetta?????? Mikä paha on setä- tai täti-nimityksissä???????? Nehän on suorastaan lempeitä. Mä en ainakaan koe pahana, jos joku sanoo mua tädiksi.Ja omille lapsilleni puhun tädeistä ja sedistä. Kyllä isä ja äiti-ikäiset ihmiset on jo ihan hyvin täti- ja setä-ikäisiä, jos sitä ajattelette. Outoja reagointeja ihan normaaleihin sanoihin.

[QUOTE="lisko";26692113]Miksi? Mä en nyt tajua tänä ketjun tätä jotenkin kummallista sivuaihetta?????? Mikä paha on setä- tai täti-nimityksissä???????? Nehän on suorastaan lempeitä. Mä en ainakaan koe pahana, jos joku sanoo mua tädiksi.Ja omille lapsilleni puhun tädeistä ja sedistä. Kyllä isä ja äiti-ikäiset ihmiset on jo ihan hyvin täti- ja setä-ikäisiä, jos sitä ajattelette. Outoja reagointeja ihan normaaleihin sanoihin.[/QUOTE]

Ja itseasiassa itsekin sanon itseni tädiksi, jos puhun muiden lapsille "Täti auttaa sua siinä, täti antaa vettä, äläpäs otakaan tädin puhelinta..."

kai sä oot tehnyt lastensuojeluilmoituksen?? nimittäin se että ne tulee kutsumatta teidän pihalle on pienempi paha kuin se että ton ikäiset ovat ilman valvontaa!!! ne on ihan liian pieniä vastaamaan itsestään!!

Mulla on 4vuotias eikä hän tule olemaan sekunttiakaan yksin pihalla, ei 4v hahmota vaaranpaikkoja.

[QUOTE="vieras";26691550]Sinä avaat sen täällä vähän liiankin usein![/QUOTE]
Ja oikeassa elämässäkin aina tarvittaessa. Se kannattaa, katso vaikka tätäkin ketjua; ei ole ap:llä enää ongelmaa siitä, että naapurin pikkulapset tulee jatkuvasti heidän pihalleen :). Suun avaaminen riitti ratkomaan pulman.

Varmaan naapurit vähän loukkaantuivatkin, mutta taisi kolahtaa kohdilleen toi kielto.. Naapuri vahtii lapsiensa tekemisiä, mikä on tässä kohtaa tosi hyvä juttu. Eiköhän ne välitkin siitä pikkuihiljaa korjaannu. Jatkat vaan itse iloisesti tervehtimistä etkä ole yrmeyksiä huomaavinasikaan. Kyllä se siitä :)

Hyvä juttu.

Et näemmä edes menettänyt mitään, idiootteja naapureita kun ovat. Järin fiksu ei tarvi olla tajutakseen, et jokaisen oma piha on oma, eikä sinne mennä ainakaan ilman lupaa.

Yhteistyössä