Naapurin toistuvat bileet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uneton

Vieras
Mulla palo pinna. Naapurissa huutaa musa niin kovalla, että sanoista saa selvää vaikka on yks asunto tässä välissä. Ja tää on jo viides kerta kuukauden sisällä. Vein kirjeen postikuulusta. Melu vaimeni vain alkaakseen hetken päästä uudelleen. Täytyy laittaa valitus menemään isännöitsijälle. Olen sitten valvonu kahdesta asti, kun ei perkele ole edes korvatulppia talossa. Se siitä joulurauhasta siis.

Kuulostaa tutulta. Täällä tapahtuu samaa ja usein. Meillä alkoi 5.50 tänä aamuna julmettu karjuminen rappukäytävässä, jatkuen sitten naapureiden asunnon puolella. Puoli kahdeksalta sitten alkoi sellainen popitus, että oksat pois... Alkaa pikkuhiljaa riittämään. Jotkut ehkä oikeasti haluaisivat edes sen joulurauhan.

Miksi te ette tee asialle mitään?

Ensinnäkin soittakaa jatkossa joka kerta poliisit, kun meluaminen tapahtuu hiljausuusajan aikana. Toisekseen, kirjatkaa jokainen kerta ylös (päivämäärä, kellonaika jolloin alkoi ja loppui) sekä pyytäkää naapureita tekemään sama perässä. Pyytäkää naapureita toimittamaan listat postiluukkuunne jonka jälkeen sitten kiikutatte ne isännöitsijälle.

Kyllä siihen tovi menee että mitään alkaa tapahtua ja tuon listakeräyksen joutuu muutamaan kertaan toteuttamaan jotta häiriköt saavat valituksen mutta jos ei tuota rumbaa edes aloita, ei ole toivoakaan päästä naapureista eroon ellei sitten itse muuta.

Yhteistyössä