naapuripa avautui sitten..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppu

Vieras
että meidän lapset ( 1,5v ja 3v) kuulemma ei osaa tapoja ja pitäisi opettaa, ne ottaa toisien leluja ja rikkoo ne, ja juoksentelee kilometrin päässä.
huvittavinta että sillä on 8v nuorin lapsi, ja niiden hiekkaleluja on pihat täynnä-millä ei leiki kukaan, mutta niihin ei saa koskea. mulla ei ole myöskään aavistustakaan että mitä ovat rikkoneet, toki ostettaisiin tilalle uusi jos joku vaan kertoisi mitä. argh
jotenkin sapettaa, ehkä tää helle tekee ihmisistä kärttyisempiä..

Meillä on päällänsä vähän samanlainen sota!! Ei sais juosta ettei naapurin pumpulipallo kaadu ja tietenkin sitä tahallaan tönitään ja potkitaan poikien toimesta ja mä en mitenkään komenna niitä jne jne jne |O |O |O

Asutaan paritalossa sukulaisten kanssa ja aina olllu kaikki yhteistä..

No mä en anna lasteni kysymättä lainata ventovieraitten lasten leluja. Mutta jos taloyhtiön pihaan on jätetty, niin en todellakaan kiellä leikkimästä niillä. Nätisti pitää tietenkin leikkiä.

Ja kyllä varmasti tietäisit, jos tuon ikäiset lapsesi olisivat naapurin leluja rikkoneet vai annatko muka tuonikäisten painella pihalla ilman valvontaa?

Miten sulla ei oo tietoa, jos sun 1,5v ja 3v on rikkonut tai ei oo rikkonu jotain :o ?? Meillä ei todellakaan olla yksin pihalla tuon ikäsinä. Kannattasko kattoo niiden perään :/

no en anna olla yksin, ja mun mielestä ne ei ole rikkoneet mitään. toisaalta mulla ei ole havaintoa että onko jokin ämpäri ollut jo aiemmin rikki, usein haravoin tms puuhia teen samalla kun lapset ulkoilee.

Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:
no en anna olla yksin, ja mun mielestä ne ei ole rikkoneet mitään. toisaalta mulla ei ole havaintoa että onko jokin ämpäri ollut jo aiemmin rikki, usein haravoin tms puuhia teen samalla kun lapset ulkoilee.

No ei kai haravoimisellekaan aina ole tarvetta... Omakotitalossako asutte vai taloyhtiön pihaako haravoit?

rivitalossa, missä on pihatöitä vähän. en useinkaan jaksa vain istua tuossa toimettomana, ulkoillaan omalla pihalla jos on jotain tekemistä samalla ja muuten käydään puistoissa. tässä ei asu kun meidän lapset ja seuraavat on noita ala-asteikäisiä, niin joutuu leikkikavereiden toivossa puistoihin lähtemään

No mä sanoisin, just sen, että voivat kerätä lelunsa leikkien jälkeen omaan pihaansa, jos niitä ei saa muut lainata. Me asutaan kans rivarissa ja kerään aina pois taloyhtiön pihalta meidän lelut pois. Jos ne jättää hiekkikselle, muut leikkii niillä ja kuljettaa ympäri pihaa ja jättää tyyliin autotielle. Siks kerätään aina pois.

meillä on hiekkalelut tuolla hiekkiksellä, en useinkaan kerää niitä koska ei tosiaan muita leikkijöitä ole. etupihalle otan sitten pyörä/mopon/taaperokärryn yms isommat lelut

Yhteistyössä