"Naapurissa kuunneltiin Antti Tuiskua...... Ei kuunnella enää ;) "

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiukkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri pääsin kirjoittamasta valitusta keski-ikäisistä naisista ja sähköposteista ym. nyt pääsin tänne ja en voi muuta sanoa kuin että nyt on melkoiset myötähäpeät mummi57,aloittajan ym. "fiksujen" ihmisten takia. :D

Ja missähän on ihmisten huumorintaju taas? Ei voi olla näin tyhmiä ihmisiä... Tällasiakin kuvia on internet pullollaan, etenkin tuiskusta tehtyjä (oikeutettua muuteski imo) joten minkä helevetin takia tämmösestä kannattaa edes tehdä keskustelun aihetta? Come back when you have sense of humor, just saying!

Todella mauton kuva. Ehkä joidenkin mielestä hauska, mutta itse en löydä tästä kuvasta mitään humoristista. Sairas mieli pitää olla jos tuo on jonkun mielestä hauskaa... Kuvitelkaapa tilanne oikeasti..

En minäkään tajua, mitä hauskaa tuossa muka on. Ajattelee kodin palamista omalle kohdalle, niin ei se kovin mukavalta tunnu.
Muutenkin, todella kuivaa huumoria.

:laugh:
Disaster Girl on paras.

girl-scout.jpg

Tämä versio minusta huvittavin.
:)

"vaiks kuinka olis kovat äänet, niin se ei oikeuta tuhopolttamaan sentään! "

mitä helvettiä eikai se tyttö sitä nyt oikeesti oo polttanu vitun dille :DDDDDDDDDDDDDD

[QUOTE="Mirkku";26171805]Todella mauton kuva. Ehkä joidenkin mielestä hauska, mutta itse en löydä tästä kuvasta mitään humoristista. Sairas mieli pitää olla jos tuo on jonkun mielestä hauskaa... Kuvitelkaapa tilanne oikeasti..[/QUOTE]

Plaah, onko nyt sädekehä kiillotettu, kun on saatu haukuttua muita sairaiksi, jos osaavat suhtautua huumorilla vitseihin. Ei vitsien idea ole siinä, että kuvitellaan tilanne oikeasti. Ajattele Aku Ankka -leffoja. Niissä käy vaikka mitä vahinkoja ja väkivaltaisuuksia ja ihmiset pitää niitä hauskoina. Ei se sitä tarkoita, että ihmiset pitäisivät oikeasti perheväkivaltaa ja ampiaisenpistoja hauskoina.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Eihän se tarkoita, että pitää ajattella tuon tapahtuvan oikeasti jos joku on pitänyt hauskaa lisäämällä osuvan tekstin siihen sopivaan kuvaan. Jos ei itse koe sitä hauskaksi niin voi jättää sen omaan arvoonsa eikä järkyttyä syvästi ja menettää yö uniaan, kun julma pikkutyttö polttaa antti tuisku fanien talon. Tämän tapaisia kuviahan löytää netistä ihan joka paikasta. ja järisyttääkseni kielitaidottomia aivoja kommentoin tähän vielä I think that pic is fun.

Mun mielestä tossa ei ole mitään hauskaa. Eikä se johdu tulipalosta tms, vaan en vaan löydä mitään koomista mistään noista versioista.
Ja siktäpaitsi, toi tyttö on suoraan kun kauhuelokuvasta. Sen takia se vitsi ei ehkä toimikaan mulle. Sellanen söpö suloinen, josta ei ikinä uskois moista, vois sitten paremmin ajaa tässä asiassa.

mauton kuva. voihan joku tykätäkkin, meitä on moneen junaan kuitenkin. eihän tuo nyt itseäni pelota, mutten kyllä ymmärrä mitä hauskaakaan tuossa joku voi nähdä.

Yhteistyössä